De Toekomst
ik zal door de tijd rijzen en alerlij bovenmenselijke krachten leren. wat mij nu ijgenlijk best moeilijk lijkt. maar ik sta er niet aleen voor want mijn goede vriend sam helpt mij.
Duke was weer eens lui tv aan het kijken. Zijn moeder riep hem naar beneden.
Hij moest even naar buiten.Maar voordat hij dat moest moest hij eerst zijn
post lezen. Er stond in: Kom nú naar de parkeerplaats het doet er niet toe
wie ik ben maar gewoon komen (je bent ik gevaar). Duke rende naar de kapstok voor zijn jas. Moeder wou nog roepen : Warom die haast. Maar duke was al weg. Duke rende naar Sam om zijn brief te laten zien. Sampakt de brief en mompelde : Afzender onbekend. Toen las Sam de brief. Ook hij rende naar zijn kapstok voor zijn jas. Ze sprinte naar de parkeersplaats. Daar stond een onbekende man met een Capuchon en een zonnebril. Ze liepen naar de man toe. De onbekende zij :als jullie hier in gaan komen jullie in de toekomst. En hij hield een Blauw kubusje voor hun neus. Sam en Duke probeerde niet te lachen want de kubus was 10x10cm daar pste ze nooit in.
Maar nu gooide de man de kubus op de grond. En opeens veranderede de kubus in een portaal. De jongens stonden met open mond te kijken. Ga dan! zei de onbekende. en de jongens sprongen het portaal in. Duke dacht dat dit allemaal maar een droom was. Darom was hij absoluut niet bang. daarintegen had Sam de neiging om in traten uit te barsten. Maar het was waar ze waren in de toekomst. Ze liepen verder en ze zagen overal boven en onder zich ufo's opeen rende er een alien op ze af en duwde ze naar een raar huisje. De Alien gaf de twee jongens alebij een oortje en sprak: ik ben arbako . een onbekende met een zonnebril heeft julie gestuurt he?
Ja antwoorde duke. De Alien dee een kastje open en pakte een doosje en een handvat. En gaf het doosje aan duke en het handvat aan Sam. Hij lechte uit dat er in het doosje pillen zaten waarvan als je ze in nam dat je dan in alles kan veranderen dat je maar wou
en het handvat had een knopje waarvan als je er op drukte er een zwaard te voorschijn kwam dat door elk soort matreaal heen kon.
en arbako gaf Sam ook nog een sleuteltje voor een ufo.
Er zijn nog geen reacties.