..?..:
Eindelijk! De Haven. De liefde van de Kat.

Lilly:
Raii , riep ik toen ik en Kaar omsingeld waren door oefenrobotten. Kaar draaide zich naar me om en drukte op het knopje van haar speciale horloge , waardoor al het oefenmateriaal ( waaronder die robotjes) uit gingen. Wat, zei ik tegen Kaar, nu al moe. Ik probeerden Kaar met een grijnzend gezicht aan te kijken, maar toen ik zag dat ze me met zo’n zelfde grijns aankeek, wist ik dat mijn verbaasdheid op mijn gezicht was af te lezen. Je had Raii haar naam niet moeten noemen, zei een stem achter me. Ik keek achter me en zag dat Julia de dojo in komen. Wat moet ik dan zeggen, gaf ik haar geërgerd het weerwoord. Wat dacht je van een naam, zei Julia. Een naam die mensen onthouden. Zo zij Superman en Spider-man ook beroemd geworden. Julia keek me aan. Dus … , zei ze. Wat voor naam past er bij hun, en ze knikte naar Raii en Kaar. Ik keek naar me vriendinnen. Als eerst liep ik naar Raii, die me zoals altijd met een big smile aankeek en daarna naar Kaar, die alweer met haar gedachten bij iets anders was. Turtlegirl, catgirl en …,zei ik. Supergirl !! zei Raii blij. Die naam bestaat al, zei Karin, terwijl ik dacht dat ze aan het dromen was. Dan pleeg je plagiaat of zoiets. Niet als die naam onder jouw familie naam staat. Wat !? schreeuwde ik. Ben ik familie van Superman!
Julia lachte naar me. Ja, zei ze. En Supergirl mag nu met haar 2 goodgirls naar de haven.
Haven? Moet Karin haar bootje zien ofzo, zei ik terwijl ik in me ooghoeken zag dat Kaar en Raii met een grijns naar een van de deuren achter ons liepen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen