Foto bij Big time end.

je rent naar beneden om logan voor te zijn hij wil net het portier dicht gooien als je hem tegen houd. ''ik was het echt niet ,er is iets ..''je stopt en kijkt hem aan. ''wat?''vraagt logan bezorgt. je tranen rollen over je wangen. logan schrikt en komt de auto uit en kijkt je doordringend aan. ''het is mijn schuld'' logan pakt je vast.''wat is jouw schuld??'' je huivert. je mobiel trilt weer. ''als je het vertelt vertel ik het aan heel de school, moet je eens kijken hoe snel jij weet thuis bent'A'
je slaat je hand voor je mond. nog een plus zodra hij het weet kiest hij voor mij A. je kijkt hem aan. nog een. ''wie smst de hele tijd.''mijn moeder en hanna ik moet ze echt even beantwoorden'' logan kijkt raar maar zegt niets. misschien moet je straks even in de prive kijken dan snap je het allemaalx Aje dnekt. Beth heeft daar een abonnement op, je rent naar binnen . op de voor pagina. ''Logan Henderson heeft 2 meisjes!!!'' een foto van jou en logan en amanda en logan. met de datum van vandaag er op. logan rent achter je aan naar binnen. het tijd schrift valt uit je handen. je schud je hoofd. logan ziet het tijdschrift en kijkt je op.''het is niet wat je dnkt'' je schud je hoofd.''nee ik dacht dat je van me hield niet dus'' logan pakt je vast ''nee dat wel'' je rukt je los. je rent weer naar de schuur waar je je kast open trekt en je koffer onder het bed vandaag haalt. de deur op slot zodat logan er niet in kan. ''wat doe je??''schreeuwt logan vanuit de gang. je huilt. je wilt hier weg sinds je hier bent is niets meer normaal. niets meer goed. thuis. daar wil je heen. ''laat dan maar'' zegt logan en vertrekt. met tranen in je ogen kijk je hoe hij weg rijd.
Flash back
new bericht: een meisje 6 jaar spoorloos verdwenen toen ze buiten speelde met haar oudere zus.
je weet nog steeds hoe je ouders reageerde,je had beter op haar moeten letten. tot de dag van vandaag hoop en bid je nog steeds dat ze ooit terug komt. nu als 11 jaar.
haar foto zie je nog voor je. je moeder belt.
je neemt niet op ze blijft bellen. zou er wat zijn?
je neemt op .
''meisje , je moet terug komen .''
''waarom?''vraag je geschrokken''
''je vader is nu op zijn weg om je op te halen''
''waarom!>>!>!''vraag je nog banger,
''het gaat om Kelly(jekleinerezusje)''
ze hangt op en je schrikt.
gelijk bel je hanna en legt uit dat je terug moet. je spreekt haar voice mail in en hangt op, ze zit in de les en waarneer ze dit hoort is het al te laat om haar tegen te houden. ook sms je logan.
het spijt me zo, ik hou van je. en ga je nooit vergeten.xxxxNadia
ook sms je beth en bedankt haar voor alles. je ziet je vader uit een taxi stappen. en je loopt met je koffers naar beneden. hij ziet bleek en het lijkt of hij in geen dagen heeft geslapen.
je knuffelt hem en begint te huilen'' het komt allemaal goed'' zegt hij . maar je weet gewoon bijna zeker van niet. waar neer je het vliegtuig in stapt zit je vader helemaal aan de andere kant van het vliegtuig.
je kijkt het raam uit. en weet dat je het gaat missen op een of andere manier. 12 lange uren gaan voorbij en het vliegtuig land. jullie stappen uit en het is erg koud. waarneer je thuis bent zit je moeder met wallen en roode ogen op de bank.
''gaat iemand me nu vertellen wat er is?''
dan zie een politie agent zitten.
''er is een armband gevonden van je zusje'' zegt je moeder.
''die zilvere met haar initiale er op''volgt ze.
''daarnaast zijn voetstappen gevonden die mogelijk van haar kunnen zijn.hier dichtbij'' de politie agent drinkt van zijn koffie en kijkt je serieus aan. ''en.''volgt hij met een ernstig gezigt ''bloed.veel'' je word gek. dan trilt je mobiel. een msn gesprek.je word bang niet nu!.
''stranger:zo zo al weer vertrokken?
''Nadia:Laat me met rust, vertel iedereen maar wat je wilt. als dat ej vrolijk maakt.
stranger:haah wil je mijn naam niet weten
Nadia: Amanda..
stranger:petje af was toch niet zo moeilijk heah?
Nadia:hoe weet je dit allemaal?
dan pakt je vader je mobiel af.
''er is iets ernstigs aan de hand en jij gaat zitten smsen?!?!?''
hij legt het op de tafel neer. en dan zie je een inkomend gesprek logan.. je vader kijkt. ''wie is dat nouw eer!!'' hij drukt hem weg en kijkt je aan. ''gewoon een vriend'' je moeder staat op. ''ach wie hou je nou voor de gek!''zegt je vader '' zelfs hier sta je in de roddel bladen mede daarom hebben we je terug gehaald we willen niet dat je met hem omgaat'' je kijkt hun aan.''dont worry, ik d8 even erger als dit kan het niet worden, maar wauw. het is jullie toch gelukt'' je loopt naar buiten. je loopt naar een speeltuin waar jij en je zusje altijd speelde. je gaat op het dak van het speel huisje zitten. en zo kijk je naar het meer waar je de gele politie linten ziet. Kelly's voetstappen stonden daar gewoon. ze was er nog. iniedergeval voor het bloed. er loopt een traan over je wang. je voelt in je zakken waar nog wat munten in zitten.
je mobiel lach nog op de tafel. dan komt er een meisje de plaats op gelopen. je kijkt haar aan en glimlacht. ''hallo!''zegt ze vrolijk je zwaait naar haar ze gaat op de schommel zitten en vraagt of je ook komt. je gaat naast haar zitten.''wat is er aan de hand, je kijkt verdrietig''zegt ze. je glimlacht''klopt, alles gaat mis.'' dan kijkt ze je aan.''hee! jij bnt de vriendin van logan van big time rush!! hij is zooo leuk!'' je kijkt haar aan. logan wat miste je hem . wat was je dom geweest die foto was nep. dat las je in het vliegtuig. maar je kont niet meer terug. ''ja dat is ie zeker'' het meisje pakt je hand ''denk je dat het vermiste meisje ooit terug komt?'' ineens van uit het niets.je kijkt haar ana.''ik hoop het '' zeg je. ''ik heb wel eens een meisje gezien die ik nog nooit had gezien.

waar??zeg je geschrokken.
''kom maar mee''zegt ze en neemt je mee richting het bos.

Reageer (2)

  • Nitori

    verdeer!

    1 decennium geleden
  • oneDxxLiam

    en toen.........

    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen