Hoofdstuk 19:
*tijdsprong tot na concert*
Pov. Hope:
"Woow wat was dat een mega ervaring, wat mega awesome"
Angel knikt wat "Ja idd it was so totally awesome"
Het concert is net afgelopen en de jongens moesten nog even blijven Dus konden ons niet wegbrengen,
Nu moeten we alleen richting huis, zo ver is het niet, maar toch wel eng in het donker.
Gelukkig zijn we samen.
Na een tijdje kletsen met Angel over het concert hoor ik voetstappen achter ons.
Ik draai me om.
"Huh niks, ik dacht dat ik wat hoorde achja het is al laat ik zal het wel verkeerd gehoord hebben"
Angel knikt wat geschrokken.
We lopen verder maar al snel zie ik Angel omdraaien.
"Ik hoorde ook wat"
"wat?" Vraag ik wat geschrokken.
"Ik weet niet wat gestuimel"
"laten we maar snel naar huis gaan dan het word eng, gelukkig zijn we er bijna."
We lopen de hoek om maar opeens voel ik een stomp in me zei.
"AAAH" kreun ik.
Ik draai me om, en kijk recht in het gezicht van een groep meisjes.
"Waarom deed je dat in godsnaam" weet ik uit te brengen.
Angel staat er wat geschrokken bij en begint angstig te hyperventileren naja iets wat er veel op lijkt bij het zien van de grote groep meisjes.
"Blijkbaar zonder reden aangezien je niks zegt, nou laat ons met rust dan"
"Kom Angel we gaan naar huis" zeg ik wat geschrokken.
Ik begin angstig gehaast verder te lopen, maar ik voel meteen weer een stomp.
"Godverdomme kut bitch laat me met rust waar slaat dit in godsnaam op"
Ik geef haar een enorme knal terug.
Maar dan begint heel de groep op ons in te beuken.
Het lijkt voor me gevoel eeuwen te duren,
Maar niet veel later lig ik op de grond tegen de muur met Angel naast me, voor zover ik weet heb ik zowieso een bloedlip en zie ik Angel met een bloedende neus tegen de muur liggen.
Ik schreeuw in paniek dat ze ons met rust moeten laten
Ik hoor een auto aan komen rijden en zie de meiden schrikken.
"we will for now, maar laat ons niet nog een keer merken dat jullie met de TH twins omgaan en VIP plekken hebben want we slopen jullie"
Dan rennen ze weg en hoor ik de auto remmen.
Uit de auto komen 2 gestaltes aanrennen.
"O god nee toch" hoor ik er één uitbrengen.
Dan stormen ze op ons af, ik zie dat het Bill en Tom zijn wat een geluk.
"Omgosh wat hebben ze met jullie gedaan omg, godverdomme die hoeren" weet Tom geschokt uit te brengen.
Reageer (1)
Snel verder!
1 decennium geleden<3.