Het begin van alles
Iris= hoofdrol
Thomas= DE jongen
Amber= vriendin van Iris
Samantha = iemand van bij Iris en Amber op school.
Iris was op netlog en vond Thomas.
ze voegde hem toe, en na een tijdje accepteerde hij hun vriendschap op netlog.
Iris vroeg zijn msn en hij gaf het haar.
Ze spraken vaak met elkaar en deelde elkaars nummer.(h)
Iris werdt verliefd op Thomas. Thomas had gezegt dat hij niemand had dus Iris greep haar kans. Toen ze op school kwam, kwam Samantha bij haar en vroeg of Iris haar lief kende. Iris zei jaa en keek naar de foto van Thomas. Samantha vroeg of Iris op Thomas was. Iris zei ja en werdt zo gekwetst. Samantha zei dat Iris haar lief zou afpakken. Iris wou niet meer met haar spreken. Amber zei dat ze toch voor hem moet gaan.Dat Samantha toch na een week weer iemand anders heeft,'dus ga r voor' zei ze. Iris wou zowiezo niet tussen een relatie in komen, maar wat moet Iris doen? ze weet het niet meer hoor! het is verwarrend voor haar. Ze blijft van hem houden, en toch haat ze hem. gemengde gevoelens dat is het juiste woord wat ze voelt. Amber blijft haar steunen door dik en dun, groot en klein.... (k)
Soms is liefde niet altijd rozegeur en manenschijn.
Maar na 3 dagen kreeg Iris een smsje van Samantha dat Samantha het heeft uitgemaakt met Thomas. Iris vroeg aan Thomas of dat waar was maar wist van niks. Hij zei dat hij haar niet af kan, en haar raar en dom vond. Iris vroeg of hij met haar wou en Thomas zei dat hij geen gevoelens voor haar had. Hij wou hoe dan ook toch goeie vrienden blijven. Iris was blij dat ze toch vrienden konden zijn. Maar na dit avontuur spraken ze elkaar bijna niet. Wat zou er zijn? Ligt het aan Iris of aan Thomas....
Reageer (2)
Sorry maar ik vind je schrijfstijl niet zo leuk
1 decennium geledenIn het begin is het steeds Samantha zei Iris Zei
dat staat er iets te vaak ....
Snel verder ^^
1 decennium geleden