Foto bij 59

Ik ben ziek & kan niet slapen, dus besloot maar om een deeltje te schrijven. (:

'Hello gorgeous.' Zei Justin met een grijns. 'Hey.' Zei ik. Ik gaf Justin een knuffel. 'Gaan we nu weg?' Vroeg ik. 'Nope, mijn moeder wilt even met jouw moeder praten.' Ik knikte en trok Justin mee naar boven. De zenuwen liepen door mijn lijf heen. Ik zou Justin gaan vertellen over de zoen met Jake. 'Is er iets?' Vroeg Justin. We namen plaats op mijn bed. 'Ja.' Antwoordde ik zacht. Er viel een stilte. Ik zou hem pijn doen als ik het hem zou zeggen. Maar het verzwijgen kon ik niet. 'Jake heeft mij gezoend.' Zei ik. Justin keek mij met open mond aan. Hij stond op en liep door mijn kamer heen. Ik zag aan zijn gezicht dat hij boos was - heel boos - maar hij hield zich in. 'Heb je hem terug gezoend?' Vroeg hij op een rustige toon. Zijn ogen spuwden vuur, maar zijn gezicht stond kalm. '1 seconde maar. Daarna had ik hem weggeduwd.' Zei ik. Ik stond op en pakte Justins hand vast, maar hij trok zijn hand weg. De tranen stonden in mijn ogen. 'Justin, wordt niet boos.' Jammerde ik. 'Ik kan niet bozer worden dan dat ik nu al ben, Jessica.' Zijn stem werd harder. Ik wist dat Justin over een minuut uit zou barsten. 'Hoe kon je?' Vroeg hij zacht. 'Hij zoende mij. Ik zoende hem niet.' Jammerde ik. 'Je zoende hem wel terug.' Riep hij boos. Ik keek Justin bang aan en de eerste traan rolde over mijn wang. 'Ik had dit nooit van je verwacht. Nooit.' Zei hij. Stampvoetend liep hij weg en knalde de deur dicht. Ik viel neer op mijn knieën en de tranen begon over mijn wangen te stromen. Waarom was dit gebeurd? Waarom had Jake mij gezoend? 'Justin!' Hoorde ik Pattie schreeuwen nadat de voordeur ook dicht was geknald. Hij was boos. Nee, hij was woedend.

kudoooo (: ?

Reageer (6)

  • chadwick

    ahw D:
    dit is zielig voor justin en jessica :o
    nouja, beterschap enzo omdat je ziek bent <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen