Foto bij The girls dealer ['Taylor Swift] '003


Ik zit op deze academy al twee dagen en het bevalt me echt. Ik heb al vriendinnen gemaakt, maar ook vijanden. Morgen heb ik mijn eerste fotoshoot voor de merk Olaz. Het is best wel spannend om op zo een shoot te gaan. Ik trek mijn pyjama aan en ga naar de recreatiezaal. Ik pak mijn blackberry en ga op een bankje zitten. Dan voel ik iemand naast me zitten. Ik doe mijn oordopjes uit en kijk naar het meisje die naast me komt zitten. 'Hey,ik ben Vanessa.' 'Hoii,Taylor,' zeg ik. Vanessa en ik praten over alles en nog wat en dan in het niets zegt ze:'Wist je dat dat gebouw tegenover ons de modellenacademy voor jongens is?' Ik kijk uit het raam achter me en bekijk het gebouw.'Nee,wist ik niet. En nooit over nagedacht wat het kon zijn,'zeg ik.'Zijn er dan knappe jongens?' Vanessa lacht en antwoordt: 'Wat denk jij dan? Hoe zijn ze dan modellen geworden?'
Dan komt Mevrouw.X: 'Iedereen naar jullie kamers! Morgen hebben we een lange dag,want we gaan samen met de jongens naar Taylor's eerste fotoshoot.' Bij mijn naam draait iedereen zich om en kijken me aan.

Ik lig op mijn bed en trek dan de dekens over me heen. Dan vraag ik aan Rebecca en Sam ,mijn kamergenootjes, waarom ze mij niet vertelde dat er ook jongens zijn op deze accademy.'Omdat je ze gaat afpakken,' zegt Sam de tuttebel.'Maar dat zou Taylor nooit doen.' Sam kijkt Rebecca woedend aan en zegt: 'Je bedoelt dat zal haar nooit lukken.Want ze is te lelijk.' Ik blijf maar stil liggen en luister naar hun discussie. En oja,volgens mij heb ik je ook nog niet veel vertelt over Rebecca en Sam. Rebecca is een lief,behulpzaam meisje maar een slaafje van Sam. En Sam is het tegenovergestelde van Rebecca. Met één woord, Sam is een PUURE bitch!
Ik denk ook gelijk aan morgen.
Morgen: Mijn 2de dag, mijn eerste fotoshoot, mijn eerste ontmoeting met de jongens en dan ook nog mijn eerste schooldag op de academy!
Ik veeg alle gedachtes in mijn hoofd en val dan rustig in slaap..

Reageer (5)

  • xnniiddaaee

    Leuk, :D

    1 decennium geleden
  • iSoumaya

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    Oeehhww leukk XD
    Snel verder

    1 decennium geleden
  • Kuwata

    Leuk (:

    1 decennium geleden
  • Rahime

    Sneel verder hea omg ik ga nu naar de tandarts en ik kom over een uur terug en dan wil ik een nieuwe hoofstuk zien(dance)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen