Foto bij 58

Echt bedankt voor jullie eerlijkheid <3 ! Kudo? (:

'Lieverd!' Riep Sadie door de telefoon. 'Hay, Sadie!' Riep ik terug. 'Waarom moest je ophangen?' Vroeg ze. 'Caitlin was er.' Zei ik. 'Ow...' 'Maar we hebben gepraat. Het is goed gekomen.' Zei ik vrolijk. Ik hoorde Sadie zuchtten. 'Oh, gelukkig. Ohja! Ik ben aan Chaz verteld over het gedoe. Hij zei dat jij zei dat het mocht.' 'Ja, het mocht ook.' Zei ik. 'Oh, gelukkig. Dus, vertel mij eens hoe het is om met Bieber in een tourbus te zitten!' Zei Sadie enthousiast. 'Nou, het is echt een cutie en hij is zo lief en oh my gosh. Ik ben zo verliefd op dat mens.' Zei ik vrolijk. Sadie lachte. 'Ik hoop dat jullie later gaan trouwen en vijftienduizend gezonde kinderen krijgen!' Zei ze vrolijk. 'Oh Sadie stopt. Je klinkt net als een moeder.' Zei ik. Samen lachte we. 'Ik mis jou.' Zei ik. 'Ik mis je ook. Je moet hier naartoe komen.' 'Nee, kom jij maar hierheen!' Zei ik. 'Ja, dag! Ik weet niet eens waar je woont.' Ik rolde met mijn ogen - ookal kon ze dat niet zien. 'Als ik terug kom van de tour van Justin kom ik een weekendje langs en we spreken af in de vakanties en zo.' Zei ik. 'Ja, tuurlijk!' Piepte ze. 'Lieverd! Eten!' Riep mijn moeder. 'Ik moet eten. We smsen wel. Doei!' Zei ik. 'Is goed. Dag lieverd.' Ik hing op en rende naar beneden. Beneden zaten nog drie andere mensen. Twee volwassenen en een jongen. De jongen leek ontzettend veel op de beschrijving van Caitlin over de "goddelijke jongen". And to be honest, he looked damn cute. 'Hay.' Zei ik vrolijk. Ik stelde me voor aan iedereen. We gingen met z'n allen aan tafel zitten. 'Waarom hebben wij jou hier nooit gezien?' Vroeg de vrouw, Denise, aan mij. 'Ow, ja. Ze is op reis, sinds kort, met een groep mensen.' Antwoordde mijn moeder. 'Is?' Herhaalde de man, Nathan. 'Ja, ik had last van heimwee. En we waren toch in de buurt dus ze hadden me thuis afgezet.' Loog ik mee. Ze knikten. 'En wanneer kom je terug?' Vroeg Denise. 'Over twee weken.' Ze knikte. De jongen - Jake - keek me met een glimlach aan en ik glimlachte terug.

Na het eten liep ik met Jake naar mijn kamer. 'Dus, uhm, dit is jouw kamer?' Vroeg hij. Ik knikte en nam plaats op mijn bureaustoel. Ik keek hoe Jake naar mij toe liep en mijn handen vast pakte. Ik keek hem vragend aan. Hij trok mij tegen zijn lichaam aan en drukte zijn lippen op de mijne.

Reageer (14)

  • nienkeworld

    Ik zou em zo hard klappen he wajoooo.
    Snel verder <33

    1 decennium geleden
  • TMillion

    O.O Bad girl, whahha, ik vind het juist leuk... eigenlijk ;$

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    Ow Wauw! als ze terug zoent is ze 1, dr vriendje kwijt 2, dr beste vriendin!!

    En nu moet ik egt rennen had allang op school moeten zitten!!

    1 decennium geleden
  • femmelashirl

    Wow, slaaan!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen