Foto bij 57

'Het spijt me. Ik had niet zo tegen je moeten doen. Het kwam een beetje als een klap aan dat je daar opeens stond. Ik dacht dat je voor Justin had gekozen. En nooit meer terug zou komen. Onze gesprekken op ping sloegen nergens op. Onze gesprekken leken niet meer op de gesprekken van vroeger.' Zei Caitlin. 'Het spijt mij ook. Maar ik hou gewoon zo veel van Justin. Ik heb jou zo erg gemist, net als mijn ouders en Alex, daarom ben ik ook terug.' Zei ik. 'Blijf je hier?' Vroeg Caitlin met een glimlach. 'Nee, nog niet. Ik blijf nog twee weken met Justin en dan kom ik weer terug.' Caitlins gezicht kreeg een glimlach. 'Ik kan niet wachten om je elke dag te zien.' Zei ze. 'Ik ook niet.' 'Ga je weer naar dezelfde school of niet?' 'Nope. Ik heb geen zin in dat gedoe met alle andere leerlingen die over mij gaan lopen roddelen en die dingen.' Caitlin knikte. Ik stond op en liep naar Caitlin. Ik gaf haar een knuffel. 'Ik wil weer de oude Jessica terug.' Zei Caitlin. Ik trok haar mee naar mijn bed. 'Cait, ik ben dezelfde Jessica.' Zuchtend kwam ze naast me zitten. 'Nou. Je bent wel veranderd.' Zei ze. 'Op een goede manier?' Vroeg ik. Ik werd bang van het idee dat ik op een slechte manier was veranderd en ik Caitlin zou verliezen. 'Weet ik niet. Ik kan niet zo snel oordelen, maar ik weet wel zeker dat je bent veranderd.' Ik knikte. 'Zou je er mee kunnen leven als ik op een slechte manier ben veranderd?' Vroeg ik. 'Ik zou wel moeten. Ik wil jou nooit, maar dan ook nooit kwijt raken.' Zei ze. Er verscheen een glimlach op mijn gezicht. 'Maar laten we over leuke dingen praten. Bijpraten, you know!' Veranderde ik van onderwerp. 'Ja! Hoe is het met Justin?' Vroeg ze. 'Geweldig. Hij is echt een schatje. Het is wel wennen, want het is raar om met iemand een relatie te hebben die beroemd is.' Antwoordde ik. 'Ik heb nog niks gezien in de kranten of op tv over jullie.' 'I know. Justin wil het liever nog geheim houden, ik ook.' Zei ik. 'Hoe is het met jou liefdesleven?' Vroeg ik aan haar. 'Nou, je weet toch nog wel wie Nick is?' Vroeg ze. 'Uhm, ja van Jason, ja.' 'Nou, we hebben een paar keer afgesproken en zo. En we hebben gezoend en zo. Maar het is niks geworden vanwege de lange afstand.' 'Wat jammer.' Zei ik. Ze knikte. 'I know. Maar...! Er woont hier een nieuwe leukere jongen. Hij is zo hot he! Echt goddelijk.' Piepte ze vrolijk. 'Hoe ziet hij eruit?' Vroeg ik nieuwsgierig. En zo praatten we verder. Het voelde fijn om weer samen met Caitlin te zijn. Om weer mijn beste vriendin terug te zien..

- Is het verhaal minder leuk dan eerst? Ik verlies namelijk abo's en er wordt steeds minder gereageerd..

Reageer (10)

  • nienkeworld

    AAAAJ I LOVE IT.
    snel verder<33

    1 decennium geleden
  • suikerklont

    Nee hij is leuk alleen balen dat justin dan er minder in voor komt..
    Maar ik hou zeker mn abo (L)

    1 decennium geleden
  • Goodtimes

    Justin is alleen een beetje snel veranderd in weer de lieve jongen, en dat is wel jammer, want het was een origineel idee. Maar je verhaal is nog wel leuk hoorr, verder xx

    1 decennium geleden
  • chadwick

    neee i still like your story <3
    dus dan meer weer snel verder ;d

    1 decennium geleden
  • Fearlessz

    Maybe kan ik je een beetje helpen..

    Het gaat niet meer over de bad boy justin..you know

    maar voor de rest is het super!

    xx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen