Foto bij 56

'Hallo met Sadie.' Zei Sadie vrolijk toen ze opnam. 'Sadie! Godzijdank, je neemt op. Ik heb je nodig.' Zei ik. 'Lieverd, wat is er aan de hand?' Vroeg ze. Ik ging op mijn bed zitten en ademde diep uit. 'Pattie en zo hadden mij thuis afgezet om weer mijn ouders en zo te zien. Dus ik ging naar mijn beste vriendin toe.' Begon ik mijn verhaal. 'Rustig, meisje. Doe rustig aan.' Zei Sadie. Ik ademde weer diep in en uit. 'Dus zij zat daar met nog een ander meisje en ze deed alsof ik iemand onbekend was. Alsof... Alsof we geen vriendinnen meer waren.' Zei ik. Ik probeerde mijn tranen in te houden - wat heel moeilijk was. 'Hoezo?' Vroeg Sadie. 'Ik... Ik weet het niet. Ik denk dat het komt doordat ik weg was gegaan en ze nu vrienden heeft gemaakt.' Legde ik uit. 'Maar waarom zou ze zo dan doen? Ik bedoel... Chaz, houd je mond even dicht, alsjeblieft.' Ik lachte eventjes. 'Ik bedoel, ze is toch je beste vriendin?' Vroeg ze. 'Ja.' Mompelde ik. 'Praat dan met haar.' Zei Sadie. 'Ik ben zomaar weggegaan net. Ik ben niet eens een uur thuis.' 'Ga dan morgen.' 'Ik ga vanavond alweer weg.' 'Ga dan na het eten, of iets. Praat in iedere geval met haar. Het moet goed komen.' Zei Sadie. Ik ging liggen op mijn bed. 'Oh em gee. Chaz, shut up! Ik ben met Jessica aan de telefoon.' Riep Sadie hard. 'Oh oh oh oooh! Ik wil met Jessica praten, please please please?' Riep Chaz door de telefoon. 'Oke, eventjes.' 'Hallo, Jess.' Zei Chaz vrolijk. 'Hay, Chazzie.' Zei ik. Ik werd altijd vrolijk van Chaz. 'Gaat alles goed?' Vroeg hij. 'Ja, uhm. Gaat wel, denk ik.' Antwoordde ik. 'Wat is er?' Vroeg hij. 'Vraag het maar aan Sadie. Ze legt het je wel uit. Hoe gaat het met jou?' Vroeg ik. 'Gaat prima. Wanneer komen jij en Justin naar Canada?' 'Dat moet je aan Justin vragen. Ik weet niet wat zijn planning is.' Er werd op de deur geklopt. 'Binnen!' Riep ik. 'Wat? Oh, laat maar.' Hoorde ik Chaz zeggen. De deur ging open en daar stond Caitlin. 'Uhm, Chaz. Ik moet ophangen. Zeg tegen Sadie dat ik haar vanavond nog wel even bel of sms.' Zei ik. 'Is goed. Ik mis jou en Justin. Doe de groetjes aan iedereen daar.' 'Ik mis jou ook en Sadie en Ryan en iedereen daar. En zal ik doen. Doei.' Zei ik en hing op. Ik legde de telefoon naast me neer en keek Caitlin aan. 'Wat is er?' Fluisterde ik. 'I-Ik.' Begon ze.

Reageer (6)

  • Hisdoll

    gaat ze nu een smoes bedenken of gewoon de waarheid zeggen ?
    oehh ik kan niet wachten ;$
    dus verderrr <#3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen