#26
Mol de groene knop
Over mollen gesproken;
Wie kijkt er Wie Is De Mol?
(Donderdag half 9 op nederland 1, maar je moet het wel kennen om het te snappen, dus als je het nu voor het eerst gaat kijken, kijk de 1e aflevering op uitzending gemist )
Maaruhhh.,
Veel plezier met lezen!
Ik huppel vrolijk naar de auto. Daarmee rijden we naar huis. Emmett met een vreselijk humeur, maar volgensmij kan hij gewoon niet tegen zijn verlies. Vrolijk neurie ik mee op een liedje. 'Amy.., stop daarmee' bromt Emmett. 'Waarom?'. 'Omdat het irri is'. 'Okeei dan'.
Als we er zijn zie ik dat ook Alice er is. Gauw ren ik naar haar toe. 'Alice!!' gil ik. 'Mensjaaaaah' gilt ze terug. Alice is en blijft gewoon altijd mij beste vriendin. 'je ruikt lekker ' zegt ze daarna. Gauw laat ik haar los. 'Je gaat me toch niet opeten?!'. ' natuurlijk niet!'. 'Fijn'. We lachen om de minst domme grapjes. Dan krijgt Al een visioen. Meteen kijkt ze heel ernstig. 'Wat is er?' vraag ik. Dan kijkt ook edward bang. 'W-w-wat is er..?' vraag ik nog een keer. Alice kijkt Edward aan met een gezicht dat zegt: moet ze het wel weten? Edward knikt. 'de volturi komt..' zegt alice fluisterend. 'De wat?' vraag ik. 'Je hebt het wel gehoord' antwoord edward. Ik had het inderdaad gehoord. De volturi zou komen om me te vermoorden. Iedereen komt er meteen bij staan. 'Hoe lang hebben we nog?' vraagt Carlisle nu ook bang. Alice kijkt weer naar Edward. Weer knikt hij. Jeezus. Waarom hebben hun zo'n geheimtaal! Dan zegt Alice het toch maar. '4 dagen...' antwoord ze. 'En wat gaat er met mij gebeuren..?' vraag ik. 'Of je wordt een vampier..,' begint Edward, 'Of je wordt vermoord..' maakt hij zijn zin af.'Maar... Dus...' stamel ik. Dan word het zwart voor mijn ogen en ik val flauw.
Reageer (1)
TAMTAMTAMTAMTAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
1 decennium geledenhier komt super Lisette!!
ik kom je redden !!!
sjees lieverd ik ben nog steeds zoo melig !!
snel verder!!!