Foto bij 17.  Your eyes..

Sorry voor het lange wachten! :$

Met een sjaal voor mijn ogen gebonden loop ik wankelend over het gras. ‘Bojan, zijn we er nou bijna, ik houd niet van verassingen.’ ‘Ja we zijn er bijna en ik beloof je dat je deze wel leuk zult vinden.’ Hij haalt de knoop uit de sjaal en ik zie Gerard staan met zijn handen op zijn rug en achter zich een kleed. ‘Ik laat jullie alleen.’ En weg was Bojan. Gerard glimlacht en kijkt me onschuldig aan. Ik loop naar hem toe en hij haalt een roos achter zijn rug vandaan en geeft hem aan mij. ‘Dankje..’ ik leek bijna verstijfd, ik ben eindelijk weer bij hem. Hij lacht en geeft me een kus ‘Ik heb je gemist’ hij streelt door mijn haar. Ik kijk achter me maar Bojan was al niet meer te zien. ‘Is er iets?’ zei Gerard toen ik niks terug zei. ‘Nee er is niets, ik miste jou ook..’ Ik houd hem tegen me aan en bekijk door roos in mijn hand. Wat is hij toch lief.. zo lief.. Niemand is ooit zo lief voor me geweest. Hij gaat zitten op het kleed en pakt mijn hand. ‘Kom je naast me zitten?’ Ik ga naast hem zitten en kijk hem in zijn ogen, ja het is er nog. Mijn gevoel voor hem is niet veranderd. ‘Wat ben je stil’ zegt hij en geeft me kusje, ik lach en duw hem weg. ‘Ik moet er even aan wennen dat mannen ook romantisch kunnen zijn’ hij kijkt me verlegen aan en zijn wangen kleuren lichtelijk. ‘Ik doe mijn best..’ Ik ga met mijn hoofd op zijn bovenbenen liggen en hij kijkt me aan. ‘Maar.. je hebt je wel vermaakt met Bojan toen ik er niet was?’ ‘Oh ja hoor, we hebben alleen wat gedronken.’ ‘Oh..’ zei Gerard droog en kijkt weg. Denkt hij nou serieus dat ik Bojan leuk vindt? ‘Gerard, ik weet wat je denkt maar zet het uit je hoofd want het is niet zo.’ ‘Oké..’ zei hij zacht, hij wist precies waar ik het over had. Hij lijkt nog niet echt op zijn gemak, ik ga rechtop zitten en neem zijn hoofd in mijn handen en zoen hem. Ik leun met al mijn gewicht tegen hem aan en hij valt achterover op het kleed. Ik stop en kijk hem weer in zijn ogen die nu weer stralen. ‘Ik moet steeds aan je denken als ik alleen in bed lig..’ zegt hij. ‘Mis je de seks?’ ik lachte maar hij bedoelde het zo dus blijkbaar niet. ‘Ja ook, maar het is leuker met zijn tweeën.’ Hij lachte en prikt in mijn zei.
‘Maar dat zijn grote woorden voor zo’n klein meisje.’ Zei hij met een hele serieuze zware mannenstem. ‘Ja het is goed met je.’ En ik geef hem een kieteldood. Toen kwam er een wat minder mannelijke lach uit. ‘ALS JE NU NIET KAPT PAK IK JE!’ Ik ren weg en hij komt me achterna gerent. Ik gil het uit en de adrenaline giert door mijn lichaam. Hij pakt me en tilt me op. Hij lacht naar me en blijft me aankijken, dan laat hij me langzaam zakken. ‘Ik wil je niet kwijt.’ Zei hij met een kleine bibber in zijn stem. ‘Ik ga niet weg, ze zouden me weg moeten slepen zouden ze dat willen.’ ‘Dan sleep ik je weer terug hoor.’ Gerard lacht en ik trek een wenkbrauw op. ‘Je bent raar.’ Gerard zucht ‘Ik weet het.’

Als we weer op het kleed liggen krijg ik een smsje.

Hee, alles ok daar?
Laat je nog even weten als je veilig thuis bent?

Bojan


Ik laat hem maar niet aan Gerard zien.. die wordt dan weer helemaal gek. ‘Van wie was dat smsje?’ ‘Oh een vriendin, of we maandag eerste uur vrij zijn.’ ‘Hmm oké’ mompelt Gerard en ik doe mijn mobiel weer weg. Ik kan wel de hele dag in zijn ogen kijken.. Maar dan zie ik dat het al bijna etenstijd is. ‘Ik moet echt gaan nu…’ ‘Oké’ Hij zoent me gedag. ‘Zie ik je snel weer?’ zegt hij met een pruillipje. ‘Vast wel.’ Na nog een knuffel van hem ga ik echt richting huis en pak mijn mobiel uit mijn broekzak.

Hee… ik ben nu onderweg naar huis,
Het was leuk hoor, bedankt dat je dit hebt geregeld!
Misschien tot snel.

Jimena

Reageer (8)

  • Picasso

    op jouw story zal ik aaaltijd wachten (A)
    en nu sneeeeel verder weer :9~

    1 decennium geleden
  • Navygirl

    :O Ze mag niet met Bojan gaan man:S

    Snel verder meiss<33

    xoxo

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    BAH BAH BOJAN 8)) mooi liedje hea x']
    Geryy is lekkerr:9~

    snellverderrr;3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen