Foto bij Chapter eight.

IknowIknow, dit hoofdstuk is zwaar saai. I'm very very very sorry!

Ik had me zogenaamd ziek gemeld, voor de komende 3 uur. Ik zou een totally make-over krijgen. Ik belde Sean op, mij privé kapper, en daarnaast ook nog een goede vriend van mij.

"Meis, ik begrijp jou echt niet. Je hebt Joe Jonas, boffert. Elk tienermeisje wilt met hem." Ralted Sean die ondertussen mijn haar aan het doen was. "Maar ik wil Justin!" "Schat, je kunt niet alles krijgen wat je wilt.. Wat wil je dat ik met je haar doe?" "Uhm, iets nieuws? Hoe gaat het trouwens met; Operatie uit de kast komen, Sean?" Vroeg ik. Sean bloosde. "Niet goed dus.." Sean zit op een internaat voor scheepskinderen. Alle jongens zijn dus echt van die pummels. Kan me voorstellen sat Sean er niet erg op zijn gemak voelt. "Ach Kayleigh, ik kan het niet! Ik móét wel, want ik wil graag mijn ware ik laten zien.. Maar toch. Ik weet zeker dat mijn leven op het internaat nog meer vergalt wordt.." Een halfuur later was hij klaar. Ik had donkerbruin lang haar, en een luchtige pony. Aan de zijkant van mijn haar zaten 2 helderblauwe plukjes. "En?" Sean keek me zenuwachtig aan. Ik glimlachte. "Perfect, Sean."
Anderhalf uur later kwam ik midden in de wiskunde les. Ik moest wel naast Savannah zitten, want verder was er geen plekje meer over. Ik grinnikte, iedereen keek me raar aan. Jaja, wat ze zagen, was de nieuwe Kayleigh. Ik had een zwarte nerd-bril op en grote gouden oorbellen in. Ik een zwart met roze gestreepte adidas pak aan en een grote blinbling ketting aan.

Reageer (3)

  • xBoyfriend

    COOL!!
    En hij is niet saai, hijs leuk! ;)

    1 decennium geleden
  • Gerrard

    verder ^.^

    1 decennium geleden
  • Guenybear

    Oeeh Oeeh Coowl Snel verder!!
    Dat moet gewoon het is spannend en niet saai ofzo want ik wil weten hoe het verder gaat dus dan is het niet saaai
    naja nog een keer snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen