Papapapapaparizzi SUCKS!
samen met Hanna spencer en emily liepen jullie richting de deur.
opeens gingen al jullie mobieltjes af.
je pakte hem uit je tas. de foto van jou en logan vescheen.
spiegelte spiegeltjes aan de wand, wat is het slechtse stel in het land?-A je mond viel open iedereen had dit sms je gekregen! ''wat is dit!'' roept hanna uit.''waar is dit genomen en wie doet zoeits!'' gaat spencer verder.''dit... is/// in logans huis....''zeg je met open mond. ''er is iemand in zijn huis geweest want dit duidelijk geen foto vanuit een raam'' zegt spencer.''ga je het hem vertellen?''vraagt emily terwijl ze het sms nog eens goed bekijkt.''ik weet niet, ik zie jullie in de pauze'' je zwaait en loopt weg, opzoek naar logan moest je het vertellen?
toen je je lokaal in wou gaan kwam logan binnen en seinde dat je moest komen,''wat is dit!?!?''zegt hij. ''ik heb geen idee'' zeg je terwijl hij naar zijn mobiel krijgt.''het spijt me echt,'' logan kijkt op.''wat?'' .''ach die stomme foto''zeg je terwijl je naar je vingers kijkt.''je kan er niets aan doen, de gene die dit heefd gedaan heefd een probleem'' carlos kwam langs lopen en ving wat op.''die heeft een probleem!''zei hij en zette zijn helm op voordat hij het klas lokaal binnen ging. je lachte.''gekke gast die carlos'' logan knikte''jep..'' je gaf hem een knuffel en hij gaf je een kus op je voor hoofd.''ik zie je in de pauze wel weer'' zei hij en liep weg. je mobiel trilde.
ik zie je in de pauze wel weer, hmm zal ik daar een stokje voor steken? -A je bekeek het nummer geheim. wat moest zei van je? zal het amanda zijn? de les vloog aan je voorbij net als de rest. je liep naar de kantine waar jullie hadden afgesproken. ''hee''logan kwam naar je toen. ''nog een sms gekregen van die a?''vroeg hij terwijl hij naast je kwam zitten.''nee''loog je,''het zal wel eenmalig zijn''
je mobiel trilde.
i know all youre secretsje huiverde en stopte hem snel weg voor logan het zach.zal ze weten... over .. wat er gebeurt is in nl? logan keek je aan.''hee gaat het wel, je bent lijkt wit, wie was dat?'' je keek hem gesprokken aan''ow mijn moeder, nee alles gaat goed, beetje moe'' hij keek je begrijpelijk aan.''mis je je ouders?'' je knikte . heel erg maar dat ging je niet zeggen hier was het ook super goed/
je liep naar je lokaal en tjeckte je mobiel.
je logde in op msn en ene stranger begon tegen te praten.
s=stranger , Nben jij
s:I now everything!
n"wie ben jij!
s: Je kent me wel, geheimen achter volgend je ik weet alles wat er in nederland is gebeurt.
n: je naam!
s: Mis je haar?
ja adem stoke.
je mobiel viel uit je hand. je begon zwaar te ademen. de tranen liepen over je wangen. je rende naar buiten en ging in de auto zitten.
je ademde alsof je 3 dagen achter elkaar had zitten rennen.
je sloeg op het stuur en slikte moeilijk. je handen gingen gefrustreerd door je haar. je ogen kniperde snel en je zicht werd wazig. je mobiel trilde weer.
s: Ik vertel het aan niemand als je precies doet wat is zeg.
Er zijn nog geen reacties.