Foto bij Hoofdstuk 144

Hoofdstuk 12². x)
12 in het kwadraat, 12 x 12 = 144.
Zucht, ik heb te veel wiskunde huiswerk. ><

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • Aire

    ik denk dat ie verliefd op die ene jongen is........... WAAAAAROOOOOOM HUGO? op een site speel ik hugo nog wel maar ik ben NIET homo alleen als rowling het zegt!

    1 decennium geleden
  • Necessity

    wat is er met Hugo?? wat is er met Hugo?? wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??wat is er met Hugo??

    (is zo druk op en neer aan het springen dat ze van de stoel valt xD)
    xxx missDesperado

    1 decennium geleden
  • MissRoos

    Ik moet eigenlijk allang slapen maar ik wil dit verhaal zó graag verder lezen, dus is het jouw schuld als ik morgen - correctie - straks als een zombie rondloop... (A)

    1 decennium geleden
  • vampingtommo

    Ik ben dit verhaal sinds deze week aan het lezen en elke keer kan ik dan meteen een volgend hoofdstuk kiezen, wouw ik het nu weer doen, kan het niet grrr. snel verder !!

    1 decennium geleden
  • WildDreamer

    Ik liep gewoon drie hoofdstukken achter... Omg! Ik moet echt meer op Q gaan zitten, ik heb zelf al heel lang geen tijd meer gehad voor mijn verhaal ):
    Het is echt enorm spannend, ik MOET weten wat er met Hugo aan de hand is! En hoe het nou verder gaat met Albus en Roos en... Oh, ga verder jij!
    Alsjeblieft? :9~

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen