Foto bij 19. Little miss hypocrite

Drew pov.
‘Drew, ik ga naar huis.’ zegt Carmen haastig en ze loopt op een hoog tempo naar haar moeders auto.
‘Mag jij wel rijden.’
‘Nee, ik ben nog geen achttien, ik heb geen rijbewijs en zo heb ik nog wat redenen, maar regels zijn er om te breken.’ Ze glimlacht even zwakjes. Haar ogen schieten van mij naar Julia en snel stapt ze in. Ze rijdt hard weg.
Ik draai me om. ‘Julia?’
‘Ja?’
‘Is er net iets gebeurd dat ik moet weten?’ Langzaam lopen we richting mijn huis.
‘Nope, ik zou niet weten wat. Hoezo?’
Bezorgd kijk ik in de richting waar Carmen in wegreed. ‘Niks, ze deed alleen zo vreemd.’
‘Misschien is ze jaloers.’ zegt Julia. En ze steekt haar arm door de mijne.
Ik stop abrupt. ‘Heb jij haar een reden gegeven jaloers te zijn?’ vraag ik dringend.
Julia trekt een pruilmondje. ‘Nee, tuurlijk niet! Ik wil jou alleen maar gelukkig zien. En tussen jullie stoken maakt jou niet gelukkig.’
‘Toch ben ik er niet helemaal gerust op.’
Ze rolt met haar ogen en zucht. ‘Nou als het zo veel voor je betekend. Ik ga wel even bij haar kijken.’ Voor ik wat kan zeggen is ze weg.

Carmen pov.
Ik doe alle deuren op slot en ren naar mijn kamer. ‘Crazy bitch.’ zeg ik in mezelf. Dan loop ik naar mijn kamer en ik zie mijn raam open staan. Meteen ren ik er naar toe om het te sluiten. Dan kijk ik ineens in het gezicht van Julia. Ze kijkt door het raam naar binnen.
‘I’m waiting..’ zegt ze verveeld.
‘Op wat?’
‘Op dat je me binnenlaat natuurlijk. Je kent dat wel. Jij hebt de Vampire Diaries ook gezien, anders kan ik niet naar binnen.’
Ik trek mijn wenkbrauw op. ‘Je staat daar prima. Hier ben ik tenminste veilig van jou.’
Ze rolt met haar ogen. ‘Oh schat, dat heb je zo fout. Met mijn in de stad ben je nergens veilig. En weet je, ik denk dat ik even blijf rondhangen. Zodat jij geen gekke dingen doet. Of Drew gekke dingen laat doen.’ Kwaad sluit ik het raam. Julia is weg er zit alleen nog een kraai die de hele nacht blijft zitten.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen