Foto bij 59 - Jacob Black

Okée mensen!
Ik denk dat jullie wel begrijpen dat het langer duurde door wat ik de vorige keer zei.
Goed nieuws ;) ik heb het uitgesproken met hem en we kunnen nu wel weer redelijk met elkaar overweg zeg maar, al vergeet ik niet echt wat hij gezegd heeft.
Het kan iig alweer wat langer duren, sorry voor elke keer de excuses, maar ik slaap per nacht niet meer dan 4 uur de laatste tijd, dus ik heb er gewoon even de kracht niet voor om het zo te zeggen.
Als je je abo verwijderd voor deze story omwille van het gezeik enzo, dan begrijp ik dat volledig, ik hoop alleen wel dat jullie me toch het voordeel van de twijfel geven (flower)

Deel 60 wordt trouwens wss uit Jamies pov ;)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Aliah

    Cuteee (H)

    1 decennium geleden
  • FireGirl

    Sorry
    dat ik steeds niet geageerd heb. maar ik loop achter. ik weet niet meer wel hoofdstukken ik wel of niet gelezen. Dus ik ga een beetje langzaam..


    Maar meer, meer, meer en nog eens meer!!!!!!

    1 decennium geleden
  • RainDancer

    Aaawh... ^^

    Snel verder!!

    1 decennium geleden
  • RVertonghen

    woaaah..
    jamie!:Y)

    1 decennium geleden
  • Pam

    Snel verder(cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen