Foto bij 54

Twee sterke armen pakten mij van achter vast. Ik liet mijn mobiel vallen en bleef stilstaan. 'Sorry. Ik wou je niet laten schrikken.' Zei Justin. Hij bukte neer en pakte mijn mobiel van de grond. 'Dankje.' Zei ik toen ik mijn mobiel aannam en stopte hem in mijn zak. Ik keek rond en gaf Justin daarna snel een kusje. 'Kom.' Zei Justin en trok me mee. 'Waarheen?' Vroeg ik. Justin opende een deur en trok me er snel in. Het was donker - heel donker. 'Justin, waar zijn wij?' Vroeg ik. 'In de bezemkast.' Zei hij. Giechelend nam ik een stap naar achter. Ik stootte met mijn voet tegen verschillende dingen aan. 'Is er hier geen licht?' Vroeg ik. 'Uhm, vast wel. Maar heb jij licht nodig als wij gaan zoenen?' Vroeg hij. Ik beet op mijn onderlip en schudde mijn hoofd. 'Mooi zo.' Zei Justin. Hij bracht zijn hoofd langzaam naar de mijne. Zijn handen gleden van mijn heupen naar mijn onderrug. Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen en hij drukte op dat moment zijn lippen op de mijne. Ik ging dichterbij Justin staan. Zijn tong tikte tegen mijn lippen en ik opende mijn mond. Onze tongen speelden met elkaar, net als mijn hand met Justins haar. Ik had nooit gedacht dat ik met iemand in een bezemkast zou zoenen. Zijn handen gleeden naar mijn kont toe. Ik schrok eerst een beetje maar liet het daarna toch toe. De deur ging open en het licht ging aan. Meteen lieten onze lippen elkaar los. Justins verborg zijn hoofd in mijn nek en ik keek de oude, bolle man aan die geschrokken in de deuropening stond. Zonder iets te zeggen, pakte de man een bezem en sloot de deur weer. Justin keek me aan en ik proestte het uit van het lachen. Justin deed mee. 'Wie was het?' Vroeg Justin. 'Geen idee. Denk de schoonmaker of iets.' Zei ik. Justin gaf me nog een kusje. Hij opende de deur en keek links en richts. Hij trok me mee en we renden samen ergens naartoe. We kwamen aan in een zaal waar Scooter zat en Pattie kwam net aangelopen. 'Hey! Daar zijn jullie. Waar waren jullie?' Vroeg Scooter. Justin en ik gingen op een bank zitten. 'Ze waren in een bezemkast.' Antwoordde Pattie. Justin en ik konden met moeite onze lach in houden en Pattie keek ons streng aan. 'Huh? Wat? Ew. Kinderen.' Mompelde Scooter.

Reageer (8)

  • Dunzak

    Haha, door denker
    <333333333333333333

    1 decennium geleden
  • Goodtimes

    AHAHAHAHA. Dat laatste wat scooter zei haha. Nou jaa verderr

    1 decennium geleden
  • TMillion

    hahahahaha, loveiitt. x snelverder.

    1 decennium geleden
  • Hisdoll

    XD

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    HAHAHA lmao, okay i love this story, snel verder! X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen