Foto bij 53

'Liefje.' Fluisterde iemand in mijn oor. Ik kreunde zachtjes en sloeg de deken over mijn hoofd. 'Ik weet dat je opgewonden raakt van mijn prachtige stem, maar je moet wakker worden.' Fluisterde hij. Het drong langzaam tot me door wat hij zei en ik schoot in de lach. Justin lachtte mee. Ik draaide me om en keek in zijn prachtige ogen. 'Ik wist dat ik je zo kon wakker maken.' Ik gaf Justin een kusje op zijn wang. 'Goeiemorgen.' Fluisterde ik met een schore stem. 'Kom. Mijn moeder maakt een Engels ontbijtje.' Zei hij met een grijns. Justin wist dat ik een Engels ontbijtje heerlijk vond. 'Als je liegt, dan ga je er aan, Bieber.' Zei ik serieus. Ik sloeg de deken van mij af en duwde Justin de kamer uit. 'Waarom ga je niet mee?' Vroeg hij. 'Ik ga me eerst omkleden.' Hij knikte en ik deed de deur dicht. Ik opende mijn koffer en pakte daar een spijkerbroek en een trui uit en deed het aan. Ik kamde mijn haar en liep de kamer uit. 'Oh, goeiemorgen Jess.' Zei iedereen in koor. 'Goeiemorgen.' Zei ik vrolijk. 'Wil je een Engels ontbijtje?' Vroeg Pattie met een glimlach. 'Ja, graag.' Zei ik en ging aan tafel zitten. Ik smolt weg bij het idee dat ik zometeen een Engels ontbijtje zou krijgen. Pattie legde een bord met spek, roerei en een toastje voor me neer. 'Thee?' 'Graag.' Pattie schonk me een kopje thee in en ik knikte dankbaar. Ik begon aan mijn heerlijke ontbijt. 'Hmm. Het was heerlijk, Pattie.' Zei ik toen ik klaar was. 'Dankjewel lieverd.' Ik bleef met Pattie en Justin aan tafel zitten en praatten over van alles. 'Wat is de planning voor vandaag?' Vroeg ik na een tijdje. 'Justin heeft een interview met iemand van één of andere magazine en vanavond een concert.' Antwoordde Pattie. Ik keek Justin een beetje geschrokken en bang aan en hij schudde zijn hoofd. Gelukkig begreep hij mijn hint. En gelukkig zou hij niks zeggen over ons. 'Oh ja! Jessica, je mag gewoon naar de soundcheck komen.' Zei Scooter toen hij langs ons kwam lopen. 'Dankuwel.' Zei ik vrolijk. 'Je. Geen u.' Zei hij nog voordat hij wegliep. Justin kneep zachtjes on mijn hand. Ik denk dat vandaag een hele goede dag wordt. 'Jess, weet je al wat je gaat doen met... You know?' Vroeg Pattie. Ik knikte. 'Ik blijf hier gewoon en daarna ga ik wel naar huis.' Antwoordde ik. In mijn ooghoeken zag ik dat Justin een grijns op zijn gezicht kreeg. 'En wat ga je daarna doen?' Vroeg ze. 'Gewoon naar school en ja... Ik weet nog niet.' Antwoordde ik. 'Het was misschien niet zo'n goed idee om je mee op tour te laten gaan. Niet dat je voor ons een last bent, maar omdat jij hier niemand hebt.' Zei Pattie. 'Mam, het was een sexy idee hoor.' Zei Justin. Ik lachte om zijn woordkeuze. 'Waarom is het een sexy keuze?' Vroeg Pattie heel serieus. 'Omdat Jessica sexy is.' Zei Justin met een grijns. Ik lachtte weer. 'Justin, bewaar zulke praatjes maar voor met haar en niet met mij.' Zei Pattie. Ze stond op met de borden en kopjes en liep weg. Ze mompelde nog iets wat leek op "De jeugd van tegenwoordig". Ik begon weer te lachen. 'Dus je vindt mij sexy?' Vroeg ik. 'Nee, je bent meer dan sexy. Goddelijk.' Zei Justin met een grijns. Ik snap het gesprek niet serieus op en schoot weer in de lach.

Reageer (5)

  • saraaah

    verder.

    1 decennium geleden
  • Hisdoll

    XD haha echt hij weer.
    Snel verder!(flower)

    1 decennium geleden
  • Freefallin

    So sweet,
    ik heb het zo voorelkaar gekregen dat ik nu de hele tijd complimentjes krijg van een jongen xp doe me da maar is na xd

    1 decennium geleden
  • Emmmm

    ahw . this is sweet !

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    AHAHAAHAHA LMAO DAMN IK MOEST HARD LACHEN DUDE. Snel verder. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen