119. Wolf
We lopen hand in hand de bioscoop in en gaat in het midden van de zaal zitten, nadat we kaartjes hadden gehaald en de nodige blikken op ons gevestigd waren.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (4)
@ikenjij
1 decennium geleden, stiekem ben ik Alice >
Ik ken je niet persoonlijk, maar we moeten echt eens shoppen
xXx
:O:O:O:O:O:O:O:O
1 decennium geledenNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJ!!!
je mag geen wolfjes doden!!
die zijn zoooooooooooooooooooooooo CUTE!!!
gemenerik!! nouww EIS ik dat je verder gaat!!
dan kan ik weten of die wolf nog leeft!!
vind het zooooooooooooooooooooooo zielig voor die wolf!!
snel verder!!!
Xxx
aahh wat sgaatiiig (L)
1 decennium geledenmaar Alyssa kan tog ook weeer gwn tege de wolf segge: 'Ga weer leven' en dan leeft de wolf weer ^^
XXXX-jees
Lekker zoenen met een dooie wolf vlak agter je die je net met 2 woordne heb vermoord door alleen VAL DOOD! te zeggen
1 decennium geledenOH my GOD LEWIS IS ZO LLIEFF(H)
Okee ik zal even vertellen ik ben eeen weervampuivel!!
Ik ben van alle 3 een beetje ik heb de krachten van een Wolf! sharp-shifter (als je dat al zo schrijft) ik hbe de krachten van een vampier, en ik heb de slechtheid van de duivel Waardoor ik in en in slegt ben want ik heb ook gave's vamp gaven ik kan je laten lijden door je aan te kijken! ik beinvloed je door me Liefheid! en ik maak korte mete met al je dubbele persoondelijkheden!door alleen maar met me vingers te knippen dan verdwijenne ze uit jou! het voordeel van een wolf zijn is Ik ben nooit alleen! en mijn voordelen van de duivel zijn ! ik ben in en in slecht ik toon nooit genade! En met al die krachten hoef ik eigelijk alleen maar te kijken om jou een koppie kleiner te maken als je mijn liefe lewis slegt maakt(6)!! Dat je het even weet ! ik ben onverwoestbaar! er is geen manier om mij te aantvallen want eigelijk ben ik al dood! aangezien de duivel in de hel leeft een vamp geen hartklopingen heeft en ja oke me wolfs vorm heeft dan een klein zwak hartklopingkje ! maaaaaarrrr ik kan ook door leven zonder hardklopingen door me vampuivel genen! Dus slaap vooral als je in je gedachte hebt om lewis slegt te maken met 1 oog open!
Ik houd je in de gaten(A)
Lieffii je hfd was GEWELDIG! HOOP dat me reactie je is bevalen