Foto bij 118. Movie

‘Dat begrijp ik, maar je mag best trots op jezelf zijn dat je die gave hebt. Er zijn veel anderen die jouw gave maar al te graag willen hebben,’ zegt hij en dan loopt hij weg.

Who's the bad guy??? ^.^

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • HpsuperfanxX

    hmmm.. ik vertrouw lewis niet helemaal,, hij doet beetje raar vind ik... kweetniet

    1 decennium geleden
  • Cabbelera

    hmmmmm
    wie is er nou slecht.....
    Ik denk niet dat er een bad guy, eerder een bad girl(duivel)maar miss denk ik wel op mijn eigen specialioze maniertje en denk ik dus hele vage dingen die nergensis op slaan en zie ik gewoon niet wie er de bad guy is, als die er als is dan, wat ie volgensmij niet is want dat denk ik zo'n beetje maar ik heb een andere manier van denken dus denk ik zowizo haaaaeeel erg anders dan jij en dan denk ik dusn niet wat jij denkt dus dan is wat ik denk dus fout want jij bent degenen die dit verhaal heeft bedenkt... bedacht en jij denkt de waarheid tenzij jij in leugens denkt, wat volgens mij helmaal niet kan want je denkt eerst voordat je liegt dus dan denk je wel de waarheid die je denken moet om dit verhaal te bedenken.




    hmmmmm....
    vergeet dat maar..... dat sloeg echt nergens op:S
    xxx(K)

    1 decennium geleden
  • JayDick

    awww!! wat lief!!

    LEWIS IS THE BADGUY!!!
    denk ik (A)

    snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • MissPizza

    ahh wat sgaatiig(L)
    ik lache me egt dood: We gaan harder en dan weer zachter, dan weer harder
    whwahwahawhawhawhaahwh xD

    je weet het al hea ?
    sneel verdeer ^^

    1 decennium geleden
  • Zomerr

    Ohhhhhhh wat i die lieff!!


    Waag het niet om een slegt te maken wat ik bijt je hoofd eraf!!!


    JAAAAAAAAAAAAAAAA?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen