De eerste opdracht is als volgt:

Schrijf een verhaal dat begint met de volgende zin: "Wat wil je nou eigenlijk van me?!"
Het kan een verhaal over van alles zijn, gebruik je fantasie en leef je uit! Ohjah, let wel nog even op de bovenstaande regels.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • WildDreamer

    Ik ben het op alle punten met Miauw eens, geen zin om ze te herhalen :Y) Één ding nog: misschien kun je het verhaal beter in alinea's opdelen, en niet aan één stuk door. Dat leest wat makkelijker.
    Ik vind verder dat je erg mooi en goed schrijft, en het was ook een erg mooi verhaal!

    1 decennium geleden
  • RiverDance

    ahhh lief! en leuk verhaal!
    ik heb geen opmerkingen ;)

    1 decennium geleden
  • Sjenkie

    Mooi verhaal!
    Ik heb een paar opmerkingen:
    - ‘Wat wil je nou eigenlijk van me?!’ Vraag ik aan Heathcliff. Als je schrijft dat iemand iets roept, zegt, schreeuwt, fluistert, of in dit geval, vraagt, moet dat met een kleine letter. Dit zie ik in je hele verhaal terug.
    - Probeer namen af en toe te vervangen door hij of hem. In het hele verhaal gebruik je de naam Heathcliff. Op een gegeven moment wordt dat vervelend om te lezen.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen