Foto bij 005

In deze straten liep Noa ergens met haar zus tussen de Prada en Gucci winkels, niet wetend dat die ene flyer haar leven zou veranderen.

"Mijn voeten" Noa had al lang spijt dat ze haar nieuwe pumps had aangedaan om samen met haar zus te gaan shoppen. Mauranne zette zich neer op een terrasje; Noa was blij dat haar zus eindelijk eens ging zitten. Ze liepen al een halve dag rond en al vanaf het eerste uur deden Noa's voeten pijn. Noa had nu echt nood aan een verfrissend drankje! Noa had net besteld toen haar aandacht werd afgeleid door een meisje dat luidkeels reclame aan het maken was voor een zangwedstrijd met als prijs een Meet&Greet met Justin Bieber. Noa was altijd al fan geweest, als enige van haar vroegere klas welliswaar maar toch... Fan = fan. Haar vriendinnen zeiden altijd dat hij onbereikbaar was dus sprak ze de laatste tijd amper nog over JB. "Daar moet je aan meedoen" Zei haar zus vastbesloten en wanneer haar zus zoiets zei moest je een heel goede reden vinden om daar onderuit te kunnen komen. "Maar, ik kan niet zingen en de kans dat ik win is zo klein!". Komaan! Noa! Doe niet flauw zei haar zus. Zo leer je nog nieuwe mensen kennen! Ze riep het meisje naar hun tafeltje en vroeg een foldertje; Het meisje glimlachte en je zag dat ze blij was dat ze er al 1 minder had om kwijt te raken. Mauranne gaf het gekleurde foldertje aan Noa en Noa stak het in haar jaszak, nog steeds niet helemaal overtuigd en hopend dat wanneer ze thuis zouden aankomen Mauranne het al lang vergeten was…

Reageer (1)

  • Fiducia

    Jeeeej Annelien is verder gegaan ;D
    Geweldig, na 10 jaar fsoo ^.^
    Nenee, ge moet echt meer schrijven
    & snel verdergaan <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen