Foto bij what did i do wrong to make you hate me so much. "tom.K"

tom pov

ik parkeer mn auto op de oprit en stap ik dan uit. ik kijk naar de huis waar amy in woont.en loop er op af. ik bel aan, na een paar minutjes doet hayley open. 'haay tom'. zei ze vroolijk. 'haay hayley' zeg ik terug. ik heef haar een knuffel en vraag dan waar amy is.'ze is op haar kamer'. ik loop naar amy haar kamer en klop zachtjes op de deur. 'binnen' hoor ik haar zeggen. ik ga naar binnen en zie haar op haar bed zitten met haar laptop voor haar. als ze opkijkt zie ik da ze schrikt. 'wat doe jij hier?' vraagt ze. 'ik kom praten'. 'dacht het niet kaulitz. weet je niet hoeveel keren dat ik me wou praten? en nu als jij ineens wilt praten moet ik gaan luisteren ofzo?'. ik kijk haar aan. ' alstublieft laat me praten' zei ik weer. 'alstublieft verlaat mn kamer' zegt amy. ze staat op en doet haar kamer deur open.ze kijkt me aan. ik kijk haar ook aan. ik loop richting de deur en stop vlak voor haar. ze draait haar hoofd weg. 'ga weg' zei ze zacht. ik zucht een keer. maar ik blijf haar aan kijken. nog steets is haar hoofd gedraaid. ik plaats mn vingers onder haar kin en dwing haar om naar mij te kijken. ze kijkt me aan met een blik die ik niet kan plaatsen. ik ga dichter bij amy staan. onze gezichten zijn heel dicht bij elkaar. 'ga weg'. zegt amy stil. 'nee' zeg ik even stil. ik neem de klink van de deur vast en ik sluit haar kamer deur. terwijl ik dat doe blijven mn ogen op amy. amy loopt naar haar bed en gaat liggen op haar rug.ik besluit naast haar te gaan liggen. 'tom?' 'ja?' 'waarom deed je zo rot tegen me?'. ik zie datamy me aan kijkt. ' omdat...omdat ik gevoelens kreeg voor je, en ik wou ze verstopen, ik mocht niet verlieft op je worden maar dat ben ik toch'. ik draai mn hoofd naar de andere kant. 'je deedrot omdat je verlieft op me bent?' 'ja, maar ik moest aan mn imago denken, en aan tokio hotel. maar vandaag heb ik met david gesproken en eerst was hij er niet mee akoort. maar naar lang zagen gaf hij toe dat het mocht. maar..' even is het stil. 'maar wat?' zei amy. ' wij moeten eerst zien hoe de fans reageren. want zou ik een vriendin hebben kan tokio hotel heel veel fans verliezen. dus david stelde voor dat bv. jij en ik op een date gaan waar dat er paparazzi's zijn en dingen doen wat een kopel doet. en dan zien wat de fans zeggen' zeg ik. 'dus het is gewoon en test? en als de fans er niet mee akoord zijn dat jij een vriendin hebt dan dump je me ofz?'. ik kijk haar met grote ogen aan. 'nee natuurlijk niet. als de fans niet akoort zijn dan zeggen we gewoon voor even dat je een goeije vriendin bent, en dat we gewoon close zijn' zeg ik weer. amy kijkt me aan. 'ik weet het niet tom' zegt amy. ik kijk haar aan. 'wat weet je niet?' 'of ik dit wil. ik bedoel gewoon zeggen tegen iedereen dat we goeije vrienden zijn en zo. ooit gaan ze weten dat ik bv je vriendin ga zijn?'. ergens heeft ze wel gelijk. ' ja dat is waar. maar we zien wel' zeg ik. ik kijk amy aan. 'ik heb je gesprek met bill gehoort. en het spijt me dat ik rot deed.' 'je hebt on zitten afluisteren?' zeg ze terwijl ze recht zit. 'euhm ja' ik zie dat ze bloost. 'kijk niet zo' zegt ze lachend. en ze gaat terug gaan liggen. 'btw tom ik vergeef het je' 'danke' zei ik met een glimlach. ik ga dichter tegen amy liggen. we kijken allbei naar de plafon. 'intersant eh' zei amy droog. ik schoot in de lach. 'ja heel intersant'. ik neem voor zichtig amy's hand en verstengel mn vingers met haar vingers. en hier liggen we dan. weten dat we allebei verlieft zijn op elkaar.

Sorry voor deze saaie stukje!

is de story nog een beetje goed?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen