#25
Oowjaah, deze story's moeten jullie even lezen:
Deze
Deze ook
En deze
Alvast bedankt & anders sorry voor het storen!
2 a 3 maanden later:
Alles was ZO leuk! Kerst, Nieuwjaar, ALLES!! Zelfs weer naar school gaan na de vakantie! Iedereen was zo lief voor me! Ik heb zo veel cadeautjes gekregen met kerst, en met nieuwjaar moest ik zelf alle oliebollen opeten.., wat ik eigenlijk niet erg vond .
Ik zit in de woonkamer als de bel gaat. 'Amy!! Jasper voor je!' roept mijn moeder vanaf de deur. 'Kom eraan!' gil ik terug. In de deuropening staat Jasper. 'Wat kom je doen?' vraag ik. 'Uhhm, we wouden honkbal gaan spelen, en..' begint hij. 'Wie gaan er allemaal mee?' onderbreek ik hem. 'Emmett en Edward, en ik heb dus nog een teamspeler nodig'. 'I'm in' zeg ik en ik stap naar buiten terwijl ik mijn jas meepak. Samen lopen we naar zijn auto. 'We gaan wel winnen toch?' vraag ik. 'Natuurlijk doen we dat' antwoord Jasper grinnikend.
Bij de Cullens hun huis is het erg gezellig. Alhoewel Alice er niet is. 'Dus JIJ gaat meedoen? Dat word lachen' zegt Emmett. 'Jaa, vast, voor ons dan' antwoord ik. 'Want wij gaan winnen' zegt Jasper. 'Echt niet' Zegt Edward. 'Wel'. 'Niet'. 'Wel'. 'Niet'. Enzovoort. 'Laten we nou maar gewoon naar het veld gaan' zeg ik tussendoor. 'Goed plan' zegt Emmett.
Ik mag beginnen. Eerste slag. Emmett en Edward letten totaal niet op omdat ze denken dat ik toch mis sla. Ik sla. De bal gaat tot mijn verbazing erg ver. Heel ver. Gauw ren ik naar het eerste honk. Tweede honk. Shit. Emmett heeft ontdekt dat ik al ren. Als een gek ren ik naar het eindhonk, net voordat Emmett met de bal komt. Ik vlieg in Jaspers armen. 'Gelukt!!!! Het is me gelukt!!!' gil ik. Emmett staat met open mond te kijken. De rest van het spel gaat gewoon even goed. Wel door Jasper, maar ik deed het ook niet slecht. 'Ha!! We hebben gewonnen!' Zeg ik tegen Emmett. 'Beginnersgeluk' zegt hij. 'Vast.. ' antwoord ik weer. Deze dag kan gewoon niet beter verdergaan. IK. Amy, heb gewonnen van EMMETT met honkbal!!!!! 'Groot nieuws voor de krant: Mens verslaat vampier' zegt Jasper. 'Grappig hoor...' zegt Edward. Ik kijk ze nog even gemeen aan en huppel dan weer naar Jasper. YEEHAAAA!! Gewonnen van Emmett en Edward!!
Reageer (2)
1 decennium geledenSuperr.. ^^
Snel verder
Kudoo!!
Xx meggie
snel verder lieverd!!!
1 decennium geledenI lieft U!!
Xxx