de vergaadering wat zouden ze te zeggen hebben??

alle leeraaren zaten in professor perkamentus zijn kamer, niemand durfde iets te zeggen ze keeken allemaal naar de rug van perkamentus. okey zij professor perkamentus, iedereen weet waarom we hier zijn toch? ja professor zei professor lubermans, dat komt toch door de vilijns en wat de hoed ons heeft gezecht?? ja meneer lubermans, de hoed heeft ons gewaarschuwd. we moeten de vilijnen hier op zweinstijn in de gaten houden, we willen niet dat er een tweede heer van het duister komt (voldemord). ow ja professor zij professor lubermans ik was nog iets vergeten te melden, toen ik samen met lily haar school spullen ging kopen zij ze iets vreemds, ze zij dat ze een slang als huisdier had en dat die naar haar zou luisteren. iedereen keek geschrokken. een siseltong fluisterde professor waldermans, iedereen keek weer naar professor perkamentus en andeling zij: professor moeten we het Harry potter vertellen? ik weet zeker dat... meer veder kwam ze niet, professor perkamentus onderbrak haar. ja professor andeling dat is misschien een goed idee, maar ik denk niet dat Harry zit te wachten op het nieuws dat er hoogstwaarschijnlijk een tweede voldemord komt denkt u niet? nee we moeten dit een geheim houden ook voor het ministerie, niemand mag dit weten. alle leraren knikt als teken dat ze het begrepen, dan stel ik nu voor dat deze bijeenkomst gesloten is maar laat mij jullie nog een goed advies geven: hou je ogen en oren open, je staf altijd bij de hand, er zullen duistere tijden komen. ik weet niet wanneer of hoe erg maar we moeten het voorkomen, dus iedereen wees voorzichtig en let goed op. iedereen verliet de kamer van professor perkamentus en gingen nu ook op weg naar bed.

reactie en kudo's plz :p

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen