Three
de rest van de vakantie vloog voor bij en het was eindelijk 1 september en dat zou betekenen dat ze eindelijk naar zweinstijn gingen, lily had gisteren haar koffer al ingepakt en sjouwde hem nu de trap af met nardies om haar nek. HUGGY!! ziep ze toen ze beneden stont, met een harde knal verscheen er een huiself die voor haar stond. ja mevrouw u riep mevrouw piepte de elf, ik wil dat je alvast naar zweinstijn gaat voor dat mijn ouders je er van kunnen weerhouden en hoe vaak heb ik gezecht noem me lily. okey lily mevrouw, huggy doet alles voor u lily mevroew en na een diepe buiging was de elf weg. lily kwam in de keuken en zach dat iedereen er al was, zonder iets te zeggen zette ze de hutkoffer in de koffer bak en rede op weg naar londen. voor julie uitstappen wil ik nog wat tegen julie zeggen zijn meneer vilijn, julie moeten bij zwaderig komen begreepen en martijn let een beetje op hun. en dus liep de familie vilijn naar de verborge doorgang van perron 9 3/4, toen ze op het perron aan kwamen vertrok het gezicht van meneer vilijn. is er ieds vader vroeg martijn? nee stap maar snel op de trein gaat ze reiden, en stuur een uil als julie er zijn. de trein begon te reiden meneer en mevouw vilijn zwaaide tot dat de trein uit het zicht was verdweenen, wat was er nou vroeg mevrouw vilijn de potters antwoorde hij en ze liepen samen snel weg.
zo zei martijn ik ga maar eens bij mijn vrienden zitten, en hij liep weg. zullen wij ook apart gaan zitten liza vroeg lily dan kunnen we ieder onze eigen vrienden maken, is goed zei liza en ze ging als snel bij een paar mensen zitten die heel veel lol hadden. lily kwam een coupé tegen waar meet twee mensen in zaten, lily deed de coupé open en vroeg mag ik er bij komen zitten? overal is het al vol,okey zijden de jongens en lily ging zitten. mijn naam is albus potter zij een van de twee jongens endit is mijn vriend will ram, aangenaam mijn naam is lily vilijn antwoorden ze.ze zag dat will en albus geschrokken keken en vroeg is er iets? heb jij ooit van voldemord gehoord? zei albus, ow ja dat was mijn opa's broer alleen hadden ze vreselijke ruzie en sproken ze sindsdien niet meet met elkaar. loog lily, want eigenlijk was hij haar opa. ze zag dat albus en will wat ontspannender keken, de rest van de rijs hadden ze het over in welke afdeling ze kwamen en niet over voldemord. de coupé werd open gedaan en albus, lily en will keken op. er stonde zeven mensen voor de deur, een van hen zei: dus hier zit dat zoontje van de wereld beroemde Harry potter, jammer he dat je pappie er nu niet is. albus kreeg een rood hoofd en de andere schaterde van het lachen, voor albus er ook maar iets van kon zeggen sprong lily van haar stoel en riep zo hard dat iedereen er van schrok: KOP HOUDEN LIZA!! GA IEMAND ANDERS PESTEN!! iedereen was in een keer stil, liza keek naar lily en zei nouw vooruit alleen omdat jij er bent maar als er niet bent dan... veder kwam liza niet of moet ik zeggen ze durfde niet meer te zeggen, lily's ogen stonden bloeddorstig en zeiden maar een ding: ik zou weg wezen als je leven je dierbaar is. liza en haar vrienden verlieten de coupé en lily ging weer zitten, d..dank je zei albus een beetje geschrokken maar ken jij haar? ja helaas wel antwoorden lily terug, hoezo helaas vroeg will. nouw kijk dat is mijn tweeling zus liza, allen lijken we helemaal niet op elkaar maar goed laten we het daar niet over hebben goed? zei/vroeg lily.
reactie plz :p
Er zijn nog geen reacties.