Two
de volgende morrige stond lily heel vroeg op en ging bij de deur zitten, op pressie tien over tien werd er gebeld en lily deed open. er stond een oude mevrouw voor de deur, heeft ze iets zuurs gegeten dacht lily. kan je me naar uw ouders brengen, vroeg de vrouw, ja hoor volgt u mij maar zei lily. de vrouw keek eerst verward en verbaast maar volgde haar toen naar binnen, toen ze bij de keuken kwamen zat de rest van de familie al een tafel. goede morrige zij de vrouw, mijn naam is merva andeling en ik kom lily en liza op halen om met hun de school spullen te kopen. is goed zij meneer vilijn (de vader) lily pak de jassen, lily en liza deden de jassen aan en volgde professor andeling naar buiten na een laatste blik van hun vader.
welkom op de weg is weg zij professor andeling na een tijdje, ik breng jullie nu naar jullie begleiders. maar professor bent u dan niet onze beglijders vroeg liza, nee ik moet zo weg. ah daar zijn za al, ze liepen af op twee mensen de ene zaf er raar uit een echte wilde man een reus dacht lily. de ander zach er wat netter uit maar om een of andere reden leek hij ook een kluns. alles goed hagerid, marsel vroeg professor andeling, ja hoor merva zij de gene vie mrasle leek te heten. zijn dit de kinderen waar u het over had? ja dit zijn ze lily en liza, liza jij gaat met professor hagerid mee en lily jij met professor lubermans. ja professor antwoorde lily en liza zei als het moed? lily ging met professor lubemans naar klieder & vlek en kochte toen de spreuken boeken en een toverstok, lily stopt professor waarom gaat u eigenlijk met ons mee we kunnen goed zelf onze spulen kopen dat doen we namelijk altijd. wij moeten met julie mee omdat het schoolhoofd dat nodig vind en dus doen we dat antwoorde professor lubbermans, maar goed we hebben alles behalven een dier, wat voor een zou je graag willen? maar professo ik heb al een dier, ik weet alleen niet of ik hem mee mag nemen het is namelijk een slang snapt u. een slang!! riep professor lubbermans geschrokt, d..d.die zijn tog levens gevaalrijk? nee hoor professor mijn slang niet en daar bij als ik hem niet mee neem kruipt hij toch stieken in mijn koffer dat weet ik gewoon.nou voor uit je mag je slang mee neemen maar ik moet het wel aan het schoolhoofd melden, maar kom dan gaan we terug.
ow voor ik het vergeet hier heb je, je treinkaartje. je moet op 1 september op peron 9 3/4 in londen zijn, je ouders weeten wat ze moetten doen veel succes en ik zie je op zwijnstein. professor lubermans liep weg en lily ging het huis binnen, en ging naar boven. nardies kwam bij bij haar op bet liggen en zei gaan we naar zwijnstijnja nardies we gaan naar zweinstijn en na dat te hebben gezecht viel ze in slaap.
kudos en reactie zijn welcom:P
Er zijn nog geen reacties.