Chapter 1
ps: ben net begonne,dus tips zou fijn zijn en plz,kraak me story niet te erg af
"ik ga naar school mam,tot vanmiddag"
"tot vanmiddag".
ik stapte op mijn fiets,en reed de poort uit.
het regende lichtjes,en overal waar je keek waren donkere wolken,het beloofde in iedergeval geen mooie dag te worden.
en ja hoor,ik was nog geen 10 minuten onderweg of het begon al "heey tering Alto,kom eens dan zal ik kijken of die spike armband je staat om je nek,met de spikes naar binnen!"
elke dag was het hetzelfde,ik kwam het groepje klootzakken tegen dat me hele leven zuur maakt
"tering Emo,wij weten hoe jij veel aandacht krijgt"
"door je te snijden en het door ons te laten filmen,dan ben jij de super looser emo"
"niet op reageren gewoon doorfietsen"dacht ik.
maar diep van binnen lukte dat niet,diep van binnen was ik ziedend,en zo verdrietig.
ik kon ze wel wurgen,ik kon ze vastbinden hun polsen door snijden,en hun klote op hun rug vastnieten...maar daar was ik niet sterk genoeg voor,elke dag elke pauze werdt ik tog weer in elkaar geslagen dooor die 4 Kanker Lijers.
een maal op school aangekomen werdt het er niet veel beter op,vooral toen we wiskunde hadden
meester: ok jongens en meisjes stilte ik wil beginnen"
"goed,in een grafiek is het belangrijk dat je 2 lijnen trekt zo en zo"*trekt een horizontale en verticale lijn die elkaar kruizen*
"en dan moet je er bij zetten dat de een horizontaal is en de ander verticaal.."
Jacob"maar meester,hoe weet je nou wat verticaal en horizontaal is"
Meester: "nou,,"
Bart: "heey zielige emo,onhou het zo,horizontaal is hou de snijwonden op je armen staan,en verticaal is hoe je jezelf nog moet snijde"
Meester: "BART!!! kopdicht GVD,,wat denk je wel niet,ga der uit ik wil je niet meer zien,kleine tering lijer"
"Jacob niks van aantrekken wat hij zegt..JACOB!! waar ga je heen!!!"
ik trok het niet meer ik moest hier weg,terwijl ik door de gangen van de school renden,voelde ik de tranen over me wangen lopen,nog nooit heb ik me zo klote gevoeld,de pijn binnen in dankzij me ouders,en op school,door het feit dat ik geen vrienden heb,en me ouders me slaan,,soms wou ik dat ik er gewoon een einde aan kon maken,,wrom kan ik dat niet?? wat houd me tegen??
wordt vervolgd
Reageer (5)
sinds wanneer scheld de leraar
1 decennium geledenmaar ik vind het een leuke story ^^
Dat shirt van dat meisje is echt heel gaaf.
1 decennium geledenwij hadden in de brugklas een wiskundeles over lijnen die elkaar SNIJDEN:|
1 decennium geledensuper geschreven ! <3
1 decennium geledenverder ?
mooi geschreven wil je alsjelieft snel verder gaan??????
1 decennium geleden