Hoofdstuk 18
Angel pov:
Ik keek naar Hope. ‘Ik ben echt blij,’ riep ik weer en ze lachte. Hope knikte instemmend.
‘Hoelang zou het nog duren?’ Vroeg Hope aan me. IK haalde mijn schouders op. ‘Kwartiertje ofz?’ Ze knikte. Ik zuchte.
Tom pov:
We begonnen weer met repeteren en dit keer ging het wel goed. Mijn gedachten schoten af en toe nog wel naar die 2 chicks, maar ik probeerde het te negeren. Ookal waren ze wel lekker.
Na ongeveer een kwartier waren we eindelijk klaar met repeteren vond onze manager en mochten we pauze houden tot het concert. Ik zuchtte en pakte een blikje RB uit de minibar. Ik opende het en dronk het in een keer op. Bill liep naar me toe. ‘ik ook,’ zei hij en sprong op en neer. ‘Nee, je word al hyper genoeg.’ Ik grijnsde even. Bill werd altijd hyper voor een concert. Bill liep nep verdrietig weg en we gingen terug naar de meiden. Die ons vrolijk begroette.
Hope pov:
De jongens kwamen er bij zitten. Bill ging naast mij zitten en Tom naast Angel. Daarnaast gingen Georg en Gustav zitten. Bill keek mokend voor zich uit. ‘Wat is er?’ vroeg ik zacht aan hem. ‘Ik wil red bull,’ zei hij en keek me met puppy ogen aan. Ik grinnikte. ‘Mag dat niet?’ Bill schudde zijn hoofd. IK lachte, hij was cute.
Reageer (1)
Snel verder!
1 decennium geleden<3.