Chapter seven.
We hadden 'het' gedaan. In de auto van meneer Jonas. Omg, nooit gedacht dat ik dat durfde. Ik trok mijn jurkje weer aan. Ik deed mijn warrige haar expres neit goed, zodat iedereen [ met name JDB] kon zien dat ík een spannend avontuur had beleefd. We liepen samen de disco in. Savannah liep naar me toe. "Wat zit je haar warrig." Zei ze, op een toon die ik van mezelf kende. Een toon alsof degene met wie je praat de lelijkste persoon op aarde is en jij natuurlijk de mooiste. "Tfoe, man. Waar zal jij met dinges te bekken?" "Dinges? Dinges is BIEBER. Je was toch op hém!?" "Wát? Je bekte gewoon met hem omdat je wist dat ik op hem ben!?" "Nou, omdat je hem nu 'dinges' noemt lijkt het aslof je niet meer van hem houdt? En Bieber is echt een hottie, thanks voor die mega poster." En arrogant liep ze weg. Grr, ik zal haar krijgen. Joe kwam eraan. "Hey, honnepon. Wat is er tussen jou en Savannah?" "Uhm.." Liegen kan ik nooit goed tegen Joe, dus ik kon hem maar beter de waarheid vertellen. "Uhm, Savannah dacht dat ik op ene 'Jacob' was. Daarom had ze expres met hem gezoend. Maar ik heb natuurlijk alleen maar oog voor jou! Hottie." Ik gaf hem een zoen op zijn wang, hopend dat hij me geloofde. "Oke dan?" Hij vond het raar, maart geloofde het. Ik ging weer bij Brooke en Marin zitten. Ze zaten al een uur in dezelfde pose, als je het mij vraagt. "Hey." Zei ik ongemakkelijk. Ze keken me arrogant aan. "Schat, je moet echt afvallen hoor." En daar begon Marin weer. Ik kan me goed herinneren dat het eigenlijk helemaal niet zulke goeie vriendinnen waren, en dat ik alleen met ze bevriend was voor mijn reputatie. Net zoals Savannah bij mij, geloof ik. Maar nu is ze populair om zonder mij verder tegaan. "Wat bezielt jullie? Zijn jullie bang gezien te worden met mij?" Brooke en Marin keken elkaar eventjes snel aan. "Meis, je bent gewoon de laatste tijk gewoon zó verandert.." Ik onderbrak Brooke. "Jaja, in een dik mollig varkentje zeker??" "Nee joh, dat bedoelen we niet te zeggen. We bedoelen dat je zo verandert bent, en we herkennen je gewoon niet meer.." Zei Brooke. "Nee! Wij zijn té goed voor jou, Kayleigh. Je kan dan wel het rijkste meisje van Atlante zijn, maar meer ben je echt niet!" Die woorden van Marin kwamen hard aan. "Jullie zijn wel door míj populair geworden op school.." Zei ik. Ik hoopte dat het hard overkwam maar inplaats daarvan klonk het zacht en triest. "Dat kan dan wel waar zijn, maar nu zijn wij populairder dan jou, en we hebben jou niet meer nodig! Net zoals Savannah, eerst was ze 'ontzichtbaar' voor de populaire mensen. Ze werd expres bevriend met jou om populairder te worden. En kijk is naar haar, ze heeft je niet meer nodig." Vertelde Brooke. Ik keek naar Savannah die samen danse met Bieber. [Still My Bieber!!] Ik liep weg. Weg van die bitches. Damn, waarom was ik niet zoals hun? Hard, eerlijk en.. In iedergeval niet zo lelijk als ik! Bieber was de rede waarom ze leefde, watvoor nut heeft mijn leven nu nog?
Reageer (4)
omg, snel verder <33333
1 decennium geledenOMG dit gaat fout!!!
1 decennium geledengeweldig gescreven!!! xxxxxxxxxxxx
Autch, that's messed up!
1 decennium geledenverder<33
aww, zielig voor d'r!
1 decennium geledenBut wel mooi geschreven!