Foto bij what did i do wrong to make you hate me so much.

Tom pov.

de volgende morgen werd ik wakker door bill zn gezang. vandaag gaan we naar de studio om liedjes te schrijven. eigenlijk moest ik niet mee gaan, maar aangezien dat ik iets met david moet bespreken ga ik mee. gisteren avond kwam bill nog in mn kamer om te vragen waarom ik zo rot doe tegen amy. ik heb het hem verteld dat ik gevoelens heb voor amy maar als david er achter zou komen dat ik verkering heb met haar zou hij niet blij zijn. van david moet ik aan mn imago denken. ik sta op en loop naar de bad kamer. ik maak mevlug klaar en ga dan naar beneden. 'goeiemorgen' zei bill. ik mompel goeiemorgen terug.

*in de studio*
'goeiemorgen david' zei bill. 'goeiemorgen bill' zei hij dan terug. 'hallo david' zei ik david keek me aan van wat doe jij hier. 'hoi tom. euhm wat doe jij hier?' 'ik even praten met je' zei ik. 'okay' zei hij. bill gaat naar binnen waar hij normaar zingt maar vandaag gaat hij schrijven. 'zo vertel tom over wat will je praten?' zei david. 'ja juist, euhm ik heb een meisje leren kenen 6 maanden geleden, en toen dat ik ontdekte dat ik gevoelens voor haar had, doe ik redelijk rot tegen haar. omdat jij ooit zei dat ik aan mn imago moest denken. maar jij moet verstaan dat mensen ook verliefd worden en dat je dat niet kan negeren. en ik zou mijn bad boy imago opgeven voor haar' zei ik. ik zie david naar me kijken. 'tom, luister jij blijft de bad boy van tokio hotel okay. en als je een virendin hebt zal tokio hotel fans verliezen.' zei david. 'maar georg en gustav hebben een vriendin. waarom mag ik en bill geen hebben?' vraag ik dan weer. 'omdat jij en bill meer in de spotlight sta. en ook jou imago is een bad boy die alle meisjes kan krijgen en die van bill is dat hij op de ware wacht. en als één van jullie een lief hebben kan je het zowel vergeten met tokio hotel. dus het spijt me tom, maar ik kan dit niet toelaten.' zei david. ik kijk david woest aan. 'dus ik en bill moeten ongelukkig blijven en alleen oud worden?' 'zolang dat tokio bestaat ja' 'oh komaan david dit is egt niet juist.' zei ik. david kijkt me aan. 'okay kijk jij en bill mogen het proberen met een meisje' ik onder breek david. 'dake danke danke!' riep ik blij. 'maar!' zei david. 'maar wat?' zei ik. 'maar als je fans verliest daar door en als tokio hotel niet goed doet daar door moet jullie niet afkomen van onee tokio hotel verliest fans. dus ik waarschuw ik je nu. als jullie een vriendin hebben zit het er dik in dat tokio hotel fans zullen verlizen' zei david. ik kijk david weer aan. ergens heeft hij wel gelijk. maar fans moeten dat niet weten als ik een vriendin heb. 'zeg david, de fans moeten het verloping toch niet weten dat ik vriendin zou hebben?' ' nee, we vinden wel wat. we gaan eerst de reacties van de fans moeten weten. dus jij moet ergens uit gaan met dit meisje. ik zorg voor paparzzi's en dangaat dat zowiezo op tv komen. en meteen gaan we weten wat de fans erover denlen.' zei david. man die heeft goeie idee's. 'david dat is geweldig!'. 'haha dat weet ik. dus laat het me weten wanner je ergens naar toe gaat met dat meisje zodat ik iets kan regelen.en hoe noemt dit meisje' 'okay zal ik doen david. en dat meisje heet amy' zei ik. 'okay' zei hij. 'dank u voor alles. maar nu moet ik het goed gaan maken met amy' zei ik. 'okay doe je best. want vrouwen overtuigen is best moeilijk' lacht david. ik kijk hem dom aan. 'ik ben tom kaulitz. ze zal vast niet moelijk doen.' zei ik. david kijkt me lachend aan. 'kom maakt dat je weg komt' zei hij lachend. ik loop met een goed gevoel naar mn auto. onderweg naar huis denk ik hoe ik het goed kan maken met amy.


is de story nog goed? =)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen