Foto bij what did i do wrong to make you hate me so much. "tom.K"

Tom Pov

ik kijk amy aan en zie dat ze haar hoofd vlug weg draait. ineens loopt ze naar binnen en ik zie via de raam van de keuken dat bill achter amy loopt. ik ga naar binnen en besluit om te kijken waar ze zijn. ik hoor ze praten dus ik verstop me vlug achter een muurtje. 'bill ik kan dit niet meer verdragen, het doet me pijn wat tom doet'. hoor ik amy zeggen. 'ik weet het amy, ik zie het aan je dat je er kapot van gaat. en ik weet ook dat je gevoelens voor tom hebt'. zegt bill. ik trek grote ogen. omg nee, nee ,nee ze mag niet voor me vallen. 'wat? hoe kom je daar bij?' hoor ik haar zeggen. 'amy ik kan het zien dat je iets voelt voor hem'. hoor ik bill nu zeggen. 'okay okay je hebt gelijk'. zegt amy. oh my god. dit mag niet. ze mag niet voor me vallen. dit maakt het alleen maar moeilijker voor mij. ook al heb ik gevoelens voor haar. het mag niet. david zou me vermoorden als ik verkering heb met iemand. ik besluit om naar mn kamer te gaan. als ik op mn kamer ben plof ik neer op mn bed. 'morgen ga ik wel met david praten' mompel ik tegen mezelf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen