Foto bij 50

'Maar Justin, ik wil je niet missen!' Riep ik. 'Dat moet dan maar. Ik wil liever dat je gelukkig bent en niet bij mij in de buurt, dan dat je bij me bent en je huilt.' Zei hij kalm. 'Maar Justin, alsjeblieft.' Fluisterde ik. Hij pakte mijn hand vast en trok me van de bank. Hij sloeg zijn armen strak op mijn heen en ik deed hetzelfde bij hem en legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Ik wil je gewoon niet zien huilen.' Fluisterde Justin tegen mijn nek. 'Dan huil ik niet in jou bijzijn.' Fluisterde ik tegen zijn nek. 'Dat wil ik ook weer niet. Ik wil dat jij je goed voelt als je bij mij bent.' Ik zuchtte diep en sloot mijn ogen. 'Ik voel me meer dan geweldig bij jou.' Zei ik na een tijdje. 'En waarom huil je dan?' 'Omdat ik veel mensen mis. Maar dat betekent niet dat ik me niet goed voel bij jou. Jij laat mij stralen, Justin. Weet je hoe fijn het voelt dat jij je armen om mijn lichaam hebt geslagen? Weet je hoe geweldig ik me voel als jij me zoent?' Vroeg ik. 'Ja, ik weet hoe het voelt. En ik wil het ook niet missen.' Fluisterde hij. 'Dat bedoel ik dus.' Zei ik en liet Justin los. 'We praten er met mijn moeder morgen over.' Zei hij en pakte mijn hand vast. 'Ik slaap vanavond trouwens bij jou.' Vervolgde hij zijn zin. Een glimlach verscheen op mijn gezicht. Justin wiebelde met zijn wenkbrauwen. Justin trok mij mijn bed op en sloeg de dekens over ons heen. 'Ik wil jou gewoon blij zien. That's all.' Fluisterde Justin. Ik lag op mijn rug naar het plafond te kijken. Justin lag naast me op zijn zij en leunde op zijn arm. Zijn hand speelde met mijn haar. 'I know, my love.' Fluisterde ik zonder Justin aan te kijken. Justin drukte zijn lippen op de mijne. Automatisch sloot ik mijn ogen en deed mijn mond open. Onze tongen speelden weer met elkaar. Justin wreef met zijn hand over mijn buik en trok mijn shirt omhoog. 'Justin!' Riep ik nadat ik hem weg had geduwd. Hij viel op zijn rug op de grond. 'Sorry.' Mompelde hij. Hij stond op en ging op het bed zitten met zijn hoofd gebogen. Ik veroerde me niet. Ik had namelijk ontzettend veel onbeantwoorde vragen en ik was nog een beetje geshockt. Het feit dat Justin verder met me wou gaan, deed me pijn.

Reageer (12)

  • Emmmm

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • TMillion

    Waarom pijn? Het is toch juist leuk... ik vind dat ze het gewoon moeten doen xd. Snel verder!


    xx

    1 decennium geleden
  • LaBrownie

    Gelukkig leg je in het volgende hoofdstuk uit waarom hij pijn deed..

    -a-

    Kuz

    1 decennium geleden
  • nienkeworld

    Aaahw zo zielig. Aan de ene kant vind ik ook zielig voor Justin. Maar goed, snel verder. <33

    1 decennium geleden
  • Smiler

    In het volgende deel wordt uitgelegd wat ik bedoel met dat het haar pijn doet. (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen