Gelukkig, eindelijk weekend. Ik plofte op mijn stoel en startte MSN op. Tristan was al online. 'Hoii, hoe gaat het? Nog hoofdpijn gehad?' "Ook hoi en het gaat prima met me. Geen reden om je zorgen te maken. Alleen was Draco zo'n eikel joh, hij viel me gwn practisch aan! Gelukkig kwam zn vader en zei hij dat hij me los moest laten. En ik denk dat je gelijk hebt, hij is slecht nieuws...' Meteen kreeg ik een reactie terug 'HIJ HEEFT WÁT?!?! ALS HIJ HIER KOMT GA IK HEM ZO DOODSLAAN! EGT STUUR HEM MAAR NAAR BRAZILIË!' Zucht. Dit had ik al verwacht, dit doet Tristan altijd als ik zoiets tegen hem zeg. Ergens vind ik het wel prettig, het geeft me een beschermd gevoel. 'Nou eerlijk gezegd krijg ik niet zoveel zakgeld;P!' 'Ahhh, jammer. Ach, miss een andere keer..' Ik zag het al helemaal voor me- Tristan, anderhalve kop langer dan Draco, die hem totaal verrot slaat. 'Weet je wat, ik spaar mn zakgeld wel opXD.'
Etenstijd. Ik had echt totaal gewoon geen zin om samen met Draco aan 1 tafel te moeten gaan zitten. Helemaal niet dus.
Niemand had blijkbaar zin om gezellig te kletsen, want het was doodstil. Lucius had pap ove Draco verteld en Kaitlynn had het gehoord, dus Draco was eigenlijk het middelpunt van onze chagrijnigheid. 's Avonds laat was iedereen al naar bed, ik ging nog even naar beneden omdat ik mijn mp3 vergeten was. Toen ik de trap afliep hoorde ik echter gepraat beneden. Stomme nieuwsgierigheid. 'Je moet je cht beter gedragen, zo zal ze je nooit accepteen, laat staan vertrouwen.' 'Ik weet het, ik weet het. Kan ik niet gewoon een leuke toverspreuk op haar gebruiken zodat ze me mag? Dat zou echt veel makkelijker zijn.' 'Kom op Draco, je weet dat dat geen goede oplossing is, en zeker niet eentje voor altijd. Trouwens, als ze eenmaal naar Zweinstijn gaat pakt ze je binnen de kortste keren terug.' 'Ja, ik denk het ook. Vooral nadat ik haar zo beetpakte.' Wacht eens even, ging dit allemaal over mij?! Nu heb ik er genoeg van! Ik stormde de kamer binnen en Lucius en Draco schrokken zich kapot. 'Oké en nu gaan jullie me vertellen waar dit allemaal over gaat, wat al die stiekeme dingen te betekenen hebben!' 'Ali-' 'Nee niks te Ali, NU METEEN!' Mijn vader kwam de trap af. In eerste instantie wilde hij vragen wat er aan de hand was, maar toen hij in Lucius' ogen keek wist hij genoeg. 'Ik denk dat het tijd is om alles te gaan vertellen...'

Reageer (1)

  • xBones

    Haha ik weet lekker al wat er (ongeveer) aan de hand is en Ali lekker nie-hieeet!! x]

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen