The world stopt when i put my arm around ya!
hij komt dichterbij en je hart begeeft het bijna van spanning.
je voelt hoe zijn lippen je jouwne raken. hij huivert. hij stopt en kijkt je vragend ana. het enige wat je kan doen is grijnzen en je lippen naar de zijne brengen. zijn armen sluiten zich strak om je lichaam heen. logan duwd je weer zijn kamer in. dan hoor je ergens een deur open gaan.
''LogAN! ik ben thuis!, papa is nog even naar zijn werk voor wat papieren'' voeten gaan de trap op jullie schieten omhoog. en je trekt je shirt naar beneden en jullie staan op. ''hee mam...''zegt logan droog. je word rood. ''hee loga...''dan ziet ze jou, eerst frontst ze dan glimlacht ze.''wie is dit?'' je stapt aarzelend naar voren.''mevrouw, ik ben Nadia'' Logans moeder glimlacht.''dit is dus nadia'' zegt ze terwijl ze logan aan kijkt. DIT IS DUS NADIA???? denk je. hij Moet het ove rje gehad hebben YES! ''uhm ja, ze bleef slapen.;.''zegt logan droog. ''óke, nou ik ben Klara(verzonnen,sorry ik wist zo snel geen betere) Henderson''zegt ze en schud je hand.''hebben jullie al ontbeten?'' logan schud.''nee wouden we net gaan doen.''ik raad jullie aan om buiten de deur te gaan eten, als je vader zo thuis komt denkt hij dat je een of andere party hebt georganiseerd.'' ze lacht. ''en je zal wel geen boodschappen hebben gedaan, dus zal er wel niets zijn'' logan lacht en schud zijn hoofd. zijn moeder loopt naar beneden. je kijkt naar beneden. ''hee, we kunnen wel ergens gaan eten ofniet.'' je kijkt hem aan en schud ja. je voelt je een beetje gek, net gezoend en tja wat nu??
je kleed je aan en gaat met logan mee naar buiten daar eten jullie wat en logan laat je een paar dingen zien van big time rush.
''zal ik je naar huis brengen?''vraagt hij waarneer de klok 3 slaat. ''ja,Beth zal zich wel afvragen waar ik blijf en james heeft denk ik mn spiegels in genomen'' logan houd de deur van zijn auto voor je open. Logan start de auto en lecht zijn hand op je been. je krijgt het warm.
waarneer jullie wachten voor een stoplicht. kun je je niet meer beheersen... je schuift naar hem toe, en begint hem te zoenen. hij schuift je zowat op zijn schoot. dan hoor je luid getoeter achter je en zie je dat het licht al op groen staat. je lacht. waarneer logan je voor je huis afzet geeft hij je nog een kus.'' ik bel je nog wel oke?'' zegt hij terwijl zijn handen onder op je rug liggen. je knikt en zoent hem nogmaals. zijn handen gaan in je broek zakken en dan naar een tijdje gaat hij weg. je loopt naar binnen en hanna komt op je afrennen!.
""JIJ HEBT EEN HOOP UIT TE LEGGEN!!'' je schrikt en kijkt haar ana met een grijns.''KIJK DIT!"' ze laat haar bb zien waar een foto (^DIE^)jou en Logan zoenend op staat. ''Hoe KOmt je daar aan!!'' ze trekt een wenkbrauw op.''all over internet.hebben jullie al iets officeels?''je mond valt open.''nee nog neit, maar ik weet niet of logan dit weet.''
je krabt achter je oor en loopt naar buiten op weg naar je huis.
straks vind hij dit maa rniets.?
en wil hij niet meer verder..
wat denk jij>?
Reageer (1)
tuurlijk wil hij wel verdurhh tog?
1 decennium geledenjij moet ook snel verder(flower)