Chapter six.
Joe was terug. Ik zoende hem. Lang en teder. Ik genoot er echt van. Marin tikte me aan op mijn schouder. “Kayleigh, look! Savannah.” Fluisterde Brooke. Ik keek naar Savannah. Fuck. Ze was gewoon aan het bekken met Bieber. MIJN Justin Drew Bieber. Trut dat ze was, bitch. Ik blees kijken naar hun kus. Jees, hoe lang duurt die kus wel niet!? Er rolde een traan over mijn wang. Een dikke grote traan. En er stroomde er meer. Ik kreeg pijn, pijn in mijn hart. Het voelde alsof er langzaam en pijnlijk een mes ingezet werd. Au.. Wat doet dat zeer. Ik veegde snel mijn tranen af. “Aaahw. Vet leuk dat Justin al gelijk een crush heeft.” Giechelt Demi. “Ja, ze zijn echt een PÛRFUCT stelletje samen hè?” Zei Selena. Selena en Demi waren druk bezig met het versieren van Kevin en Nick Jonas. “Perfect stelletje? Niet zo perfect als wij, hè honnepon van me.” Lacht Joe. “Ja, haha.” Ik probeerde nep te lachen. Liegen kon ik goed, maar nep lachen.. Ik klonk als een boer met kiespijn. Ik keek weer naar Savannah. Damn, was ze nog steeds aan het bekken? Het leek alsof de mes uit mijn hard werd getrokken en er opnieuw keihard erin werd gestoken. Ik ging op een rustig plekje zitten, ff bijkomen ofcourse. Ik kreeg een heel plan in mijn hoofd. Ik zou me als een echte celeb gaan gedragen. Ya know, mensen bij de achternaam noemen, met een trainingspak naar school gaan, en dan met zo’n blingbling ketting. Dan vind Justin mij leuker dan Savannah, wilt ie met mij en voila. Simpeler kan niet! Brooke en Marin gingen bij me zitten. “Hey meis! Laten we het nu niet over die Bieber hebben. Jij hebt toch allang geen JDB obsessie meer? Toch? Dat mag ik hopen voor je! By the way, je nieuwe look is echt cool. Dat stijle korte rode haar van je! Die bob die eindigt bij je kaak zijn de laatste tijd in hè?” Ratelt Brooke. “Maar je bent ook een stuk dikker geworden hoor. Het verbaast me dat je nog in dat jurkje past!” Marin had altijd van die nare opmerkingen. Maar het was wel waar. Dat jurkje paste net. Maar dat boeit niet, Bieber schijnt niet van dunne meisjes te houden. Dus ja, pech voor hun dan maar! Ik liep naar Joe toe, die gelukkig met Bieber praatte. “Hey JoeHottieSmexyMooiiboyVanMe. Zullen we naar je auto gaan?” Ik lachte verleidelijk en ondeugend tegelijk. Ik liet hem een condoom zien, duidelijk, zodat Bieber hem ook zag. “Banana flavor.” Fluisterde ik. “You’re a dangerous girl, but i like dangerous girls ya know.” Zegt Joe. “Haha, succes. Maar pas op, ze is gevaarlijk!” Lacht Bieber. Ja, Bieber. Wordt maar stik jaloers. Ik apkte zijn hand en nam hem mee naar de auto. Even later had hij mijn jurkje uit getrokken en ik zijn broek en shirt. Ik zag er waarschijnlijk super hot uit, want ik had een nieuwe mega sexy lingerie gekocht. Ik grijnsde ondeugend. Ik pakte mijn roze BB. “Ga je nú sms’en?” Vroeg Joe. “Nee joh, gwn een paar geile foto’s van ons maken.” Lachte ik. Na 9 geile foto’s dacht ik wel dat het voldoende was. 9 Foto’s zou Bieber toch echt wel overtuigen dat ik het meisje ben waar hij naar zocht? Ik haf hem de condoom.
Reageer (5)
iloveit<3
1 decennium geleden<33 verdeer please?
1 decennium geleden<333333
1 decennium geledenBij elk hoofdstuk wil ik nog minimaal 3 kudo's. Plz gun me dat. Anders is deze story so POOf. Weg, want ik ga stoppen met schrijven als ik niet snel genoeg bij elk hoofdstuk 5 kudos heb.
1 decennium geledenNatuurlijk zijn reacties en abos altyd welcome!
[Vooral abos]
Snel verder <333333
1 decennium geledenksx.