Foto bij ja , ik wil.////

okeoke je gaat geen huwelijk beantwoorden alleen,, ja

''als het kan?''zeg je kalm terwijl je van binnen springt!''ja tuurlijk anders vraag ik het toch niet'' hij staat op. jammer uit zijn armen. ''ik maak ff je bed klaar in de logeer kamer''zal ik helpen>?''vraag je terwijl je ook opstaat. ''hoeft niet persee, maar hulp is altijd fijn''zegt hij plagerig. je loopt hem achterna naar boven. hij maakt het bed op en geeft je een tshirt.''leuk shirt'' een oud super man shirt dat er oud en nooit gebruikt uit ziet hou je in je hand.''dat is sarcasme hoop ik'' zegt logan droog.''uhm de badkamer is hier, en als je niets meer nodig hebt ga ik slapen als je het goed vind'' hij gaapt en kijkt slaperig uit zijn oogen. sgattiiiig zeg je vanbinnen.''tuurlijk. dankje'' je geeft hem een knuffel en hij verdwijnt zijn kamer in. waarneer je even in bed licht zit je terillenn van de kou, een dunne deken en ijskoude kamer.. zal je naar hem toegaan vragen om een dikkere? nee hij slaapt vastal. op je tenen sluip je naar zijn duur en luister. licht komt onder de deur vandaan. zachtjes doe je hem open. ''hee, wat is er?''vraagt logan terwijl hij zijn tv zachter zet. ''uhm het is heel erg koud, en ik hem een dunne deken. duss ik d8 miss heb je een dikkere''vraag je heel lief. logan glimlacht.''ik heb een beter idee'' je kijkt hem aan''wattan?'' logan klopt op zijn bed.''bij jou?'' hij knikt.''nee bij de buurman toe dan;P''hij lacht en je gaat naast hem liggen. ''je bent zeker koud''zegt hij en trekt je tegen zijn super hete lichaam aanAAAAAAAAHHHHH HEAVEN!!! schreeuwt je gedachte. je lecht je hoofd op zijn borstkast en hij zet de tv uit.''welterusten''zeg hij terwijl hij door je haar strijkt.je valt in slaap op de mooiste manier... sochtends word je wakker terwijl je met je handen door het bed voelt naar Logan. daar is hij. ''hee, eindelijk wakker'' je lacht hij trekt je naa rhem toe. ''morning''zeg je terwijl je je handen om zijn nek sluit. ''het is best gek'' begint logan ineens.''wat?'' hij frunnikt aan je haar.''nou je hebt bij me geslapen en je licht in mn armen en tja.'' je schrikt'' je hebt toch geen vriendin heah''logan lacht.''nee tuurlijk niet maar..''hij kijkt je aan. ''maar??''vraag je nog.''uhm nee laat maar. zullen we naar beneden gaan ik heb honger'' hij staat op. je mond valt open. je kruipt uit bed en rent achterhem aan. ''Wachteens!'' hij draait zich om. je pakt hem vast.
''zeg wat je wilt zeggen''
hij pakt je heupen vast onder je supersuper(logan)manshirt;
''ik heb niet te zeggen''





iets te doen misschien???

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen