116. Crazy
Ze geeft me een vluchtig zoentje op mijn mond en rent dan even vrolijk als altijd het bos in.
Ik kijk haar lachend na. Dat is mijn Alice weer.
Jullie reacties zijn echt leuk! Echt grappig om te lezen hoe jullie denken! Sommigen denk echt helemaal verkeerd maar anderen zitten dicht in de buurt!
There’s still a huge difference between the person who I am, who I am not and who I want to be.. But every second I spend with you, that difference shrinks.
Ik kijk haar lachend na. Dat is mijn Alice weer.
Jullie reacties zijn echt leuk! Echt grappig om te lezen hoe jullie denken! Sommigen denk echt helemaal verkeerd maar anderen zitten dicht in de buurt!
There’s still a huge difference between the person who I am, who I am not and who I want to be.. But every second I spend with you, that difference shrinks.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
egt ieder hfd van jou is gwn perfect en dan seg jy in het vorige hfd dat je gaat stope.... gwn nii normaal en je sei nog wel tege me dat je nog lang niet ging stoppe
1 decennium geledenmaarjaa je hbt wel ong 2 boeke geschreve
ow en mis is alice wel gwn aan ht winkele...
sneeel verdeer(flower)
XXXX-jees
snel verdûûûûûûûûr!!!!!!!
1 decennium geledenwacht wacht ik weet het!!
Alice en Lewis zijn bij elkaar.. en zij proberen van Alyssa en Jasper af te komen...
man Jasper is inderdaad wel een beetje overbezorgd.. maar volgens mij is hij gewoon op Alyssa..
snel verder!!!
Xxx
tsjaa wat moeten we hier van denken!
1 decennium geledenALICE IS SLEGT HEEL SLEGT dat staat vast in me hoofd! komt er niet meer uit!
ze i nog altijd onder invloed van de duivel! ja ik weet zeker
Bella is overbezorgd maar dat siert haar! dat maakt hhaarr de echte mama(oma) van het gezin! niet terecht dat weet ik zeker ander kom ik de schrijfster een koppiekleiner maken op msn! gnagnagna! Lewis blijft en blijft ook lief! BEGREPEN:P
En jasper is een overbezorgde geak Ontrecht want alice is SLEGT!!
En alyssa is een valse bitch! daar houd ik gewoon van!
en lewis is een schatje! Geweldig!
Hoe gaat k ooit zonder dit verhaal kunnne:'(
of maak je een jared storry hierna voor me:D
xxx