Wow, ik had t nog niet door maar dit is al deeltje 11. Ben 10 al voorbij:O

’s Avonds na het eten heb ik samen met Eva en Jan een film gekeken op tv. Tijdens de film en de reclames vertelde Eva vaak iets over grappige gebeurtenissen van vroeger of van hun gezin. Dit was wel interessant om te horen. Ik denk dat ik die avond deze mensen al beter leerde kennen dan de mensen waar ik al gewoond had. Na de film ben ik naar bed gegaan om vervolgens in een rusteloze slaap terecht te komen.
En toen was het al zondagochtend. Echt uitslapen kon ik niet aangezien ik me nog in een vreemde omgeving bevond. Zaterdag was het een stuk makkelijker om uit te slapen aangezien ik zoveel nieuwe indrukken te verwerken had gehad. Hier wordt je vaak heel moe van. Dus ik was op vanochtend al om half 8 wakker. Ik wist niet echt moest ik moet doen. Ik had het idee dat Eva en Jan wel zouden gaan uitslapen. Ik besloot dat ik nog even bleef liggen. Na een half uur was ik dit zat en ging naar beneden om vervolgens te kijken wat er op tv was. Na een paar zenders voorbij gezapt te hebben liet ik de tv staan op TMF. Daar bleef ik naar kijken tot ik Eva en Jan ook naar beneden hoorde komen. Met zo’n drieën gingen we uitgebreid ontbijten. Ik merkte dat ik ze steeds beter leerde kennen. En dat terwijl ik ze nog maar een paar dagen kon. Omdat ik ze nu al zo goed had leren kennen, was ik dondersbenieuwd naar hun zoon. Hoe zal hij zijn? Stoer of verlegen? Spontaan en aardig? Ik hoopte maar dat we goed met elkaar overweg konden. Tenslotte leven we wel onder één dak.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen