Hoofdstuk 46.
Hoi schatjes, en weer een hoofdstukje. Ik ben bezig aan een nieuw verhaal (wees niet bang, ik ga dit verhaal echt niet verwaarlozen hoor). Het gaat over 2 mensen die elkaar ontmoeten op een gemaskerd bal, en jeweetwel. Geloof me, het wordt geen cliché gevalletje. Zouden jullie dat willen lezen (ik moet het nog online zetten). Wat ik dus wil weten, klinkt dat idee leuk???
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
In zijn neusgaten kijken, hahahaah geniaal
1 decennium geledenAahhahahahahhaa,
1 decennium geledenFardau is echt coool
die naam Nevada komt me heel bekend voor..
1 decennium geledenheb je het van Roses are meant to be red??
want ik zag je naam ook daar staan bij de reactie's
haha waar ik allemaal oplet (alles behalve lessen)
verder <33
ahahahahaha DAAR WAS IK ik neem heel stilletje heel Q. over, haha, ik vraag aan een random person
die me cool en aardig en sexy en chill lijktof ik in haar story mag en meestallees altijd x)geven ze toen, en tja, dan neem ik opeens heel Q. over.....I am a disease which is slowly taking overAND YOU HELPED ME!!! MMMMUAHAHAHAHAHAmaar echt ik werd weer helemaal blij toen ik EN jou berichtje kreeg EN het mailtje met het feit dat er een nieuw hoofdstuk was....
oke volgens mij klopt die zin niet helemaal maar dat maakt hulumaal niks naks nopes uiten LIKE WOAH
tja, waar hebben we dat eerder gezien ? x)het was weer een harstikke leuk lach lief hoofdstuk, komt waarschijnlijk helemaal niet door het feit dat ik er nu in voor komEGO EGO EGO x)maar dat maakt niet uit en like woahik blijf het maar gebruiken x)dank je dat je mijn reactie der bij hebt gezet, ik vindt dat heel lief van jou <3en dan denkt iedereen: "ooowww leuk een lang hoofdstuk" en dan staat mijn uberlange reactie er onder...en dan is het zo van: BAM BOEF BOEM WORLD CRASHED!!!!
sorry aller liefste lezertjes van die ongeloveloos leuke verhaal x)en nu moet jij dus heel snel verder gaan want anders:...JARR...........I AM A PIRATE!!!!!
xkoeskoes
had ik maar een horloge waar als jij een nieuw deeltje had geschreven dat dan op mijn horloge kon lezen dan kan ik de hele dag wel op school zitten haha
1 decennium geleden