Foto bij what did i do wrong to make you hate me so much. "tom.K"

nog een keer sorry voor een korte stuk !

*tijd sprong 6 maanden*

we zijn nu ongeveer 6 maanden ver en het word steets erger en erger met tom. hij praat niet meer tegen mij,kijkt zelfz niet meer. hij ontwijkt me. en ieder keer als we op bezoek gaan bij de twins is tom er nooit. of als wij hun uitnodigen om naar ons te komen is tom ook nooit mee. ik weet nog steeds niet waarom tom zo doet tegen mij. ik heb niets verkeerds gedaan. bill en hayley weten ook van nix. het doet me zo veel pijn van binnen dat tom zo doet tegen mij. vanavond geven de twins een feestje in hun achtertuin. ik en hayley zijn uitgenodigt. maar ik weet niet of het een goed idee is dat ik mee gaat. tom haat me en ik weet dat hij mij niet wilt zien. later in de avond heeft hayley me kunnen overthuigen om mee tegaan. ik sta nu in de badkamer mn make up te doen. 'amy! ben je bijna klaar?' hoor ik hayley roepen. 'ja ik ben bijna klaar' roep ik terug. ik voel me zo zeenuwachtig worden. ik wil tom niet onder ogen komen. maar dan ook weer wel. ik heb stiekem gevoelens gekregen voor tom. maar die moet ik negeren. 'amy! kom je' hoor ik mn nicht roepen. 'ja ik kom al'. ik loop naar beneden en zie hayley daar ongeduldig wachten. 'eindelijk' zei ze. we staan nu voor de deur hayley belt aan. even later staat tom voor de deur. ineens krijg ik kriebels in mn buik. 'hayley!' riep tom blij en hij knuffeld haar. 'hey tom' zei ze dan weer. 'kom binnen' zei tom. hayley loopt tom voorbij en ik volg haar. ik loop langs tom en kijk hem aan. hij draaid vlug zn hoofd. 'tom? ik versta je niet' zei ik en loop door naar de tuin. 'amy!hayley!' riep bill. hij heeft ons een knuffel. bill stelt ons voor aan andere mensen. en dan als laatste bij en moeder. 'en hier is mn moeder simone' zei bill trots. 'hallo simone ik ben amy' 'hoi amy' zei ze en heeft me een knuffel. ze doet het zelfde bij hayley. na een tijdje sta ik nog altijd bij simone. we praten over van alles. ze is egt een lieve vrouw. 'amy ik ben zo terug ik ga bill even helpen in de keuken' 'okay tot zo' zei ik. hier sta ik dan in mn eentje. ik zie dat hayley bij tom staat. en ik zie dat tom en hahley plezier hebben. ineens kijkt tom me aan, maar ik draai mn hoofd weg. ik loop terug naar binnen en ga naar de voordeur. waneer ik de deur wil open doen hoor ik iemand mn naam roepen. ik draai me om en zie bill daar staat. 'bill ik kan dit niet meer verdragen, het doet me pijn wat tom doet'. ' ik weet het amy, ik zie het aan je dat je er kapot van gaat. en ik weet ook dat je gevoelens voor tom hebt'. ik kijk bill geschrokken aan. 'wat? hoe kom je daar bij?' lach ik zeenuwahtig. 'amy ik kan het zien dat je iets voelt voor hem' 'okay okay je hebt gelijk'. ik kijk bill aan. voor dat ik het weet glijd er een traan langs me wang.

Reageer (1)

  • IamCrazy

    Ocharme Amy.
    Snel verder!
    <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen