Misschien ken je het programma Secret Story?

Ik werd wakker en rende door mijn kamer, vandaag de grote dag! De opnames voor het programma zouden beginnen AAAH!
Ik rende de trap af en kwam er achter dat ik niks aan had, snel rende ik weer naar boven en kleedde me aan.
Ik rende opnieuw de trap af en ging op zoek naar eten, gelukkig vond ik een Banaan. Snel at ik hem op, en toen kwam er een kwade aap! Ik rende zo snel mogelijk weg en besloot toen maar gewoon naar het Secret Story-huis te gaan. Wat nou het grappige was: Ik had geen geheim, dat was mijn geheim!
Ik rende het huis binnen en kwam er achter dat ik een uur te laat was, iedereen was er al en ze wachtten allemaal boos op mij, ik ging met een rood hoofd naast DE KNAPSTE JONGEN OOIT zitten en keek rond. De camera's gingen aan en ik keek Zenuwachtig in de lens. Ik wachtte even en stond toen op.
'Hallo, ik ben Selina.' Zei ik heel erg Sexy en meteen schoot ik in de lach, de jongen stond op.
'Ik ben Jason.'
'HALLULJAAH!' Flapte ik er uit.
De jongen, Jason dus, schoot in de lach.


Ondertussen was het avond geworden en ik besloot mijn kamer op te zoeken, ik liet me in het bed vallen en schrok! Jason lag er, ik had hem helemaal niet gezien! Snel rende ik de kamer uit en ik zocht een andere. Ik sloot mezelf op en viel in slaap.

De volgende ochtend werd ik wakker omdat er een hoofd boven me zweefde, ik gilde en sloog om me heen, SHIT het was JASON!
'Sorry!' Riep ik snel en ineens zoenden we.
Ik staarde hem in zijn ogen en we besloten weg te gaan uit dit huis. Ik volgde hem en belde toen een taxi. We reden naar zijn huis, het was een heel erg groot Kasteel, ik kee er verwondert naar en stapte toen uit de taxi. Jason trok mij mee.
'Selina. Ik moet je wat vertellen. Ik ben een Prins.' Zei hij. Ik staarde hem aan en glimlachte toen. 'Ik ben een meisje.' Zei ik en we lachten samen.
'Ik wil je voorstellen aan mijn ouders en dan samen gezellig verder leven.' Zei hij.
Ik knikte en volgde hem naar binnen.
Zijn ouders vonden mij een erg leuke lieve meid en we sloten ons op in Jason zijn kamer.

Daar leefden we nog lang en gelukkig!

Reageer (2)

  • SkyWriter

    *lacht echt héél, HÉÉL erg hard*

    Dude, dit is geniaal :'D

    1 decennium geleden
  • DesxTiny

    HAHA! Geniaal xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen