Chapter five.
Daarom wou Savannah me natuurlijk waarschuwen; Bieber is er ook! Damn, Damn, damn. Nu zit ik flink in de puree. ik hou meer van Justin Bieber. Dat weet ik gewoon. Joe is lief, attent, schattig en loyaal. Maar Justin is veel meer dan dat. Damn, wat moet ik nu doen? Bieber ging naast me zitten en raakte me aan. Aaah! Ik kon wel gillen, hij raakte me aan. JUSTIN DREW BIEBER RAAKTE ME AAN! Fuck, ik lijk net zo stom normaal saai tienermeisje. Ik ben veel meer dan dat. Ik hoor ook bij de celebs. Ik ben immers het rijkste meisje van Atlanta. En alle celebs doen chil, ja toch? We liepen naar de BMW. Joe ging achter het stuur zitten. Selena, Marin achterin en Justin ook voorin. Demi ging op Selena's schoot zitten en Brooke op Marin's schoot. Savannah ging naast Selena zitten en zeurde dat ze geen mensen op haar schoot kon houden. "Oh, je mag wel even op mijn schoot zitten hoor." Klonk er uit Justin's perfecte lippen. ECHTWAAR!? Wilde ik zeggen. Maar ik kon me inhouden. "Uhm, neejoh. Ik ga wel in de kattenbak zitten. En ja, daar zat ik. In de kattenbak. Terwijl ik luxe op Justin's warme schoot kon zitten. En dan zou hij mijn haren strelen en.. Damn. Ik hou van Joe. Jep, ik hou van Joe. Joe is de enige boy in mijn leven. Die 3 zinnen stampte ik in mijn hoofd. Na 10 minuutjes reiden waren we er. En na een halfuur hadden we wel wat dorst. "Oké, ik haal wat drinken." Zei Joe en hij verdween tussen de dansende menigte. "Dus.. Jij bent het vriendinnetje van Joe Jonas?" Vroeg Justin. "Jep, i am. De enige echte!" Damn. Dat was de sulligste uitspraak die ik ooit tegen een celeb kon zeggen! Het was stil. "Uhm, vind je het leuk op school?" Vroeg ik snel. "Ja hoor. Hier is het veel beter. Op de andere school waren alleen maar gillende meisjes. Zó irritand. Op deze school zitten gelukkig wat meer celebs, zoals Joe, Selena en Demi. Dus hier gillen ze niet constant." Whaah! Ik had een gesprek met Justin Bieber. Joe mag wel vaker drankjes halen..
Sorry guys. Moet afsluiten. Hou van jullie.
Reageer (5)
bedoel 5<3
1 decennium geledeneeuuhhmm je hebt er nu tweee
1 decennium geledenOke mensjens, maar voortaan ga ik pas verder als ik minimaal 2 kudo's heb.. Dus plz stamp die kudo knop in<3
1 decennium geledensnel verder <333
1 decennium geledenverder <3 en omg haar obsessie moet weg dan maakt ze het uit met joe en neemt met justin eind goed al goed (;
1 decennium geleden