Foto bij Chapter four.

Tot nu toe nog het langste hoofdstuk dat ik heb gemaakt, i guess. Nyaa, wat boeit het. gwn lezen mense, en abo worden heah? Want ik meld niet wanneer er een nieuw hoofdstuk is.

Na het douchen fönde ik mijn donkerrode halflange, stijle haar in model. Ik pakte mijn paarse eyeliner en mijn zwarte oogpotlood. Moeiteloos maakte ik een randje boven mijn oog en onder mijn oog zonder een spiegel. Ik pakte mijn mooiste lipgloss op en doe grote zilveren ringen in mijn oor. Mijn ogen nog een beetje afmaken met oogschaduw en voila, klaar is kees. Ik trok een kort, pimpelpaars Prada jurkje die ik ooit van mijn vader had gekregen. Hij was meer dan 1000,- waard. Als laatste trok ik mijn zwarte chanel-pumps aan en deed het gucci kettinkje van Joe om mijn hals. Ik keek in de spiegel en glimlachte verleidelijk. Ik liep naar beneden. "En waar ga jij heen?" bromde mijn vader. "Feesten? Dûh." "Ja, het is goed liefje. Hoe laat gaat het worden?" Vroeg mijn moeder. "1 uur, 2 uur.. Als het later zou worden stuur ik jullie wel een sms'je." "Oke, veel plezier schatje!" Ik grijnsde; Ik had mijn ouders compleet in mijn macht. Even later stond ik voor Joe's huis. Groot, statig. Maar niet zo groot als die van mij. Ik drukte op bel. Tot mijn verbazing deed Savannah open. "Hey, Kayleigh! Ook uitgenodigd? Leuk. Maar.. Uhm.." Savannah deedraar. Alsof ze me weg wou hebben. "Savannah? Mag ik niet naar binnen of hoe zit dat?" Vroeg ik opdringerig. "Nou, weet je wat Joe heeft gezegd? Dat.. Dat.." "Hou maar op, Savannah! Waarom wil je me weg hebben?" Ik duwde haar op zei en liep naar Joe toe. "Hey hottie." Zei ik en gaf hem een zoen op zijn lippen. En die duurde.. 2 seconde..4 seconde..5, 6 lange secondes. Waar ik ultiem van genoot. "Schat, ik heb veel mensen uitgenodigd. Ze zitten in de woonkamer. We gaan zo." vertelde Joe. Ik liep naar de woonkamer. Ik zag Demi Lovato en Selena Gomez. Ook zag ik Brooke en Marin. Mijn 2 oude vriendinnen. Ik ging snel naast ze zitten. "Wat leuk jullie te zien!" Ik, Marin en Brooke hadden nog een hoop bij te kletsen, maar toen kwam Joe. "Jep, iedereen is er. Hopelijk passen we met z'n 8'en in die BMW van mijn vader, want mijn auto is kaduk. "Met z'n 8'en? Wie zijn er allemaal wel niet?" Vroeg Selena. "Brooke,Savanna,ik,kayleigh,Joe,Selena,Demi en Justin." Zei Marin. Ik verstijfde. Justin? Justin.. Justin Bieber? Brooke zag mijn blik en grijnsde. "Justin Bieber ja, Kayleigh." Fluisterde ze. Ze wist dat ik een Bieber obsessie had. Een avond met Joe en Justin. Dit kan een ramp worden.

Reageer (1)

  • xBoyfriend

    oewwwwhhh spannend!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen