Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Herondales

    VEEL SUCCES DAARMEE, BAHAHAHA. :Y)

    1 decennium geleden
  • Herondales

    woah, dat is wel heeeeeeeeel veel geklets eigelijk. :'O

    1 decennium geleden
  • Herondales

    sorrydeknorrie. (nerd)
    ik was de afgelopen dagen ziek. :'O en toen kon ik je superleuke verhaaltje niet lezen. en wou ik ook even zeggen over het afgelopen hoofdstukje dat je verder moet. maar dat doe ik dan even hier. omdat ik dat leuk vind ja. D: Maar. je wist eigelijk al dat ik ziek was. maar toen was het nog niet eens zo erg. want toen die woensdag werd ik wakker en had ik heel heel heel erg keelpijn. en toen boem, ging mijn neus de helertijd bloeden. D: en toen ging ik slapen. en toen ging het eigelijk best goed. alleen toen de volgende dag had ik griepgriep. nouja. ja... ik had koorts enzo. dus toen heb ik de halve week op de bank gelegen. ): interessant hea? ja ja. en toen kon ik dus niet lezen. en verhaaltjes posten. want wij hebben niet zo'n leuke laptop. (: want ik werd ook telkens duizelig enzo als ik opstond. :'O nouja. interesseert jou helemaal niks. maar dat wou ik even vertellen. en. dat Justin Bieber laatst in mijn droom aan het schreeuwen was aan de telefoon. Zo hard dat ik ervan wakker schrok! D: Alsof hij naast me aan het schreeuwen was. De idioot. ik snap trouwens ook niet waarom ik nou weer over Justin Bieber droom, bahahaha. maargoed, ik zie hem de laatste tijd overal. IKWORDJUSTINBIEBERPARANOID. D: NET ALS IN DE CLIP VAN PARANOID MAAR DAN ZIE IK GEEN KEVIN'S MAAR JUSTIN'S. IEEEK. D: Oke, genoeg gekletst. Doeidoei elinepien <3.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen