Foto bij Chapter three.

Hoofdstuk 3 mensjens, ik ga snel mijn verhaal in de spotlight zetten. Anders leest natuurlijk niemand mijn verhaal. [niet dat ie zo goed is fsoow]Alleen mijn brave abo's, waarvan er maar 3 zijn, lezen mijn verhalen. bedankt daarvoor<3 misswillen jullie wat reclame maken? Dan maak ik reclame voor jouw<3

Ik en Savannah waren in mijn kamer. Het was weer aan tussen Joe en ik, en ik kwam er achter dat Bieber moeilijk te vergeten is. "Operatie einde aan JDB obsessie les 1: Alle foto's, plaatjes, posters enzevoorts in de prullenbak gooien!" Zei Savannah. Damn. Savannah lijkt op 'the annoying orange.' Ik moet haar vertellen dat ik Bieber niet zomaar kan vergeten. Ze trok wat posters van de muur en verscheurde ze totdat de posters uit honderdtallen kleine snippertjes bestonden. "Ziezo, dat is een." Toen zag Savannah de ingelijste reuze foto van Bieber waar met grote letters 'U SMILE' op staat. "Nee!" Gilde ik. "Wat? Je gaat toch niet zeggen dat je niet probeert om hem te vergeten!? Joe Jonas hoort nu de enige boy in je leven te zijn! Kom op, Kayleigh." Zei Savannah. Ze haalde de reuze poster van de muur. "Wat ga je er mee doen!?" "Hmm. Ik denk dat ik hem op mijn kamer hou. Ik ben wel een beetje fan van Bieber. Weet je hoe goed zijn nieuwe song is?" Wat een domme vraag van Savannah. Natuurlijk wist ze dat zijn nieuwe song te gek was. Ze luisterd hem full-time. "Naja, ik denk dat alle foto's en posters nu wel weg zijn. Morgen gaan we operatie JDB obsessie les 2 doen. See ya tomorrow!" En Savannah ging weg mét de reuze poster. ik voelde mijn Roze BB trillen. Ik keek snel. Ik had een sms. Hey, vanavond samen naar die nieuwe club? Ik neem een stel friends mee. Om 20:00 bij mij? X J.Jonas. Aahw, Joe was echt wel een cutie. Hij wilt samen met mij en een stel vrienden naar die nieuwe nachtclub. Ahw. Jij hottie van me. I am every second, every minute, every hour and every day for you. Dus ja, het lijkt me geweldig om met jou en een paar vrienden van je te gaan dansen. <3 Ik drukte snel op het 'verzend' en daar ging mijn sms. Ik hou van Joe, niet van Justin. Ik hou van Joe, niet van Justin. Ik hou van Jou, niet van Justin. Die zin zat de hele tijd in mijn hoofd. Ik zou snel een douche nemen om te ontspannen, en daarna me klaarmaken voor de avond.

Reageer (2)

  • xBoyfriend

    egt heel erg leuk verhaal!

    1 decennium geleden
  • lollypopgirl

    oohw. Ik schijn nu al 8 abo's te hebben.
    Te danken aan ILOVERUBEN. ILOVERUBEN; bedankt<3 Deze meid verdient nog meer abo's dus.. Lees haar verhaal, en druk opdat kudo knopje en dat abo knopje. Want zei verdient het echt. http://www.quizlet.nl/stories/41202/single-ladies--ft-justin-bieber/

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen