lalala. Ik heb 2 enorme zuigzoenen in mijn nek en moet ze al het hele weekeinde verbergen. En ze zijn nog steeds niet weggetrokken o_0

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • xxnataliaa

    JAAAA, IK HAD HET GOEEED. _O_

    Die bitch ;l :@

    1 decennium geleden
  • Gavroche

    Die zag ik dus totaal niet aankomen....
    wel dus, Briannan moet altijd weer deleuke momenten verpesten,,
    pfft dat kan gewoon niet hoor!
    &ik wil ook naar een engelstalige school, nederlands is zosaai.

    1 decennium geleden
  • ABCDEFleur

    omg
    ik ga volgend jaar naar een engels-talige kostschool in Zwisterland,
    en ik moet toch eerlijk toegeven dat ik best wel zenuwachtig ben..
    maar als het er op die school ook zo aan toe gaat en er lopen ook van lekkere boys rond, hoef ik me volgens mij totaal geen zorgen te maken, hihi :3.
    anyways
    me is lovin' your story
    dus snel verder! <3

    1 decennium geleden
  • LuxuryRebel

    ahaha we hadden het al kunnen raden

    Right ik was zzzzzzoooo ontzettend blij toen ik zag dat er een nieuw hoofdstuk op stond, like serieus, ik heb me helemaal in het zweet gehockeyt met het zaalhockey, werd toen door K. naar huis gebegeleid met z'n scooter, ik hield zijn arm vast terwijl hij ons naar mijn huis reed, raad maar wat we deden toen we voor mijn huis stonden ^^^:Y)

    en chickie waarom loop jij met twee zuigzoenen in je nek rond, nee grapje, ik heb al wel een gevoel dat ik dat weet (lol)

    en LIKE WOAH LEUK HOOFDSTUK!!! Iedereen stom dronken en zij krijgen bier over zich heen, mogen we die Brianna meppen? please......? (lol)

    wel snel verder gaan jij want anders......JARR.....I AM A PIRATE!!!

    xkoeskoes

    Above The Noise <3

    1 decennium geleden
  • oomsjes16

    snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen