Chapter one.
"ik zeg het je! Mijn wensen komen altijd uit als ik een vallende ster heb gezien!" "Ach Kayleigh, je moet niet zo bijgelovig zijn. Je bent het rijkste meisje in héél Atlanta. Je kunt alle jongens krijgen die je maar wilt. Waarom focus je dan op 1 boy?" Ik zuchtte. Savannah snapte er niets van. Ze begreep me niet. Opeens zag ik hem. Ik stond verstijfd in de schoolgang. "Kayleigh? Omg, Kayleigh!?" Riep Savannah. Toen zag ze wat ik ook zag, dat zo schrokwekkend was. Bieber. Justin Bieber! Ik dacht dat dit zo'n vriendinnen moment was die je in vele films ziet. 2 Tienermeisjes die hun favoriete celeb zagen en daarom hun longen uit hun lijf schreeuwden. Dat deed ik dus. Maar ik stond mooi voor paal toen het bleek dat Savannah gewoon doorliep. "Savannah? Zie je dat niet! JUSTIN BIEBER!!!!" Savannah zuchtte. "Da's toch normaal? Er zitten zoveel celebs op deze school. Dit komt echt niet door die vallende ster van gister hoor? En heb je het uitgemaakt met Joe Jonas door hém?! Joe gaf echt om je. En je hebt nog nooit met Bieber gepraat."
Ik zei het je, het 1ste hoofdstuk zou saai zijn. ;$
Reageer (2)
snel verder ! <33333333
1 decennium geledenksx.
Omg.
1 decennium geledenJy kan echt goed schrijven meid,
en dit 1ste hoofdstuk is dus totaal niet saai weetj.
En ik ga een dikke vette abo nemen.
En andere moeten dat ook doen!
&& Ze moeten je vette kudo's geven,
Cause you're worth it!