Surprise
Het is Bella's 17de verjaardag. Zingend komt Carlisle in alle vroegte Bella's kamer binnen met een taart met kaarsjes in zijn hand. Vanbinnen krijgt Carlisle elke keer een warm gevoel als hij Bella’s lieve gezichtje ziet 'Goedemorgen Bells, gefeliciteerd met je 17de verjaardag lieve schat!’ Hij geeft haar een knuffel. Bella voelt zijn koude huid op haar blote arm maar is er intussen al aan gewend dat Carlisle iets kouder is dan normale mensen maar schenkt er verder geen aandacht aan. ‘Kleed je maar snel aan beneden staat een ontbijtje klaar.’ Bella weet niet wat ze aan moet trekken. Maar daar komt Carlisle al aan met een mooie jurk. ‘Bella gilt het uit van blijdschap; oooh papa je bent top!! Wat moet ik zonder jou beginnen??’ Carlisle grinnikt: Nou waarschijnlijk zou je dan de deur niet eens uitkomen omdat je niet weet wat je aan moet trekken.’ Bella lacht hard mee. Dan trekt ze snel de jurk aan hij staat geweldig. Ze rent naar beneden waar Carlisle naast de gedekte tafel staat. Op tafel staat een groot Engels ontbijt met chocolade croissantjes, roomboter croissantjes, warme broodjes en sandwiches. Bella gaat aan tafel zitten en bedankt haar vader dat hij zoveel moeite voor haar doet. Carlisle grinnikt; Bell je moet niet zo bescheiden zijn mensen doen graag dingen voor elkaar en ik kan me niet voorstellen wie er niet iets voor jou zou willen doen. Bella schenkt hem een warme glimlach en begint te eten. ‘Carlisle het is heerlijk, wil je zelf niks?’ zegt Bella. ‘Nee Bells ik had honger dus ik heb al gegeten.’ Bella schenkt er verder geen aandacht aan want ze is het wel gewend. Als Bella klaar is met eten doet Carlisle Bella een blindoek om en Bella voelt aan de kou tegen haar huis en de wind door haar bruine lange haar dat ze naar buiten lopen. Ze vraagt zich af wat ze gaat krijgen? Een nieuwe fiets? Een scooter? Ze heeft geen flauw idee. Dan stoppen ze met lopen. Bella kan haar nieuwsgierigheid bijna niet meer bedwingen ze is zo benieuwd wat het is. Dan doet Carlisle Bella’s blinddoek af. Ze moet even wennen aan het felle licht en knippert een paar keer met haar ogen. Als ze weer goed kan zien kijkt ze vooruit en schrikt zich lam. Voor haar neus staat een knalrode Ferrari waar ze altijd zo bewonderend naar kijkt in autoweek. Bella gilt het uit van blijdschap. Carlisle grinnikt 'ik zie dat hij bevalt?!' Dankjewel pap! Dit is het beste cadeau ever! Ze stapt in de auto en opeens ziet ze niks meer. Er liggen twee handen voor haar ogen. Ze voelt meteen wie het is Berend. Ze knuffelt hem plat van blijdschap. 'Gefeliciteerd Bells!!' hier is mijn cadeau. Hij geeft haar een doosje Bella opent hem en haar ogen worden groot. Ja je ziet het goed Bells; Wil je met me trouwen? Bella weet even niet wat ze moet zeggen dit is nogal onverwacht. Maar dan word ze overspoeld met een gevoel wat ze nog niet kent. Het is een mengeling van liefde, blijdschap en hoop. Ze geeft Berend een lange lieve kus op zijn mond. Berend grinnikt; kan ik er van uitgaan dat dat je betekend? Bella schenkt hem een stralende glimlach en knikt ja. Dan legt ze zijn hand op haar buik, nu worden zijn ogen groot, van schrik dit keer. Berend moet dit even laten bezinken maar word daarna overspoeld door blijdschap. Bella is dit wat ik denk dat het is? Bella knikt met een grote grijns op haar gezicht. Berend grijnst ook van oor tot oor; ooh Bells op dit moment ben ik de gelukkigste man op aarde. Ik zal altijd van je blijven houden, wij blijven met zijn drieën voor altijd bij elkaar! Samen stappen ze zielsgelukkig de auto uit. Carlisle staat hen daar bij de voordeur op te wachten.
Reageer (4)
nice, een rode Ferrari??????
1 decennium geledenIk betwijfel of ze die in... wat was het 1930 ofzo al hadden, zeker het knal rode gedeelte....... Wordt ze ook vamp?
Hahaha hadden ze toen al rode ferrari's?
1 decennium geledenJa!!! Soooo much better!!
1 decennium geledenSupperfan heeft je ook héél goede tips gegeven hé
Het is al héél goed, maar soms klopt u zinsbouw niet echtxD... en dan ook nog een paar grammatica fouten...
Mijn leerkracht Latijn zou zeggen: Hoe willen jullie deftig Latijn leren als je nog niet eens in het Nederlands een goeie zin kan vormen.
Maar die is altijd kei-grof tegen iedereenxD(heb ervaring met dat grof zijn van haar )
Goed bezig dus(Y)
Heel goed. je hebt mijn tips prima opgevolgd. Ik kan me er nu ook al wat beters bij voorstellen. In de vorige versie leek het haast alsof ze in haar pyjama naar buiten liep. LOL Maar even serieus, echt goed. Op een paar grammatica fouten na dan....Love it.
1 decennium geleden